بسیجیان سنگربان بی ادعای انقلاب اسلامی ایران هستند

استان قزوین قزوین
پیام هیات رئیسه بسیجی کانون دانشگاه بین المللی امام خمینی ره  به مناسبت سالروز فرمان تاریخی و آینده پژوهانه امام خمینی ره برای  تاسیس بسیج مستضعفان

بسیجیان سنگربان بی ادعای انقلاب اسلامی ایران هستند

بسیج مدرسه و مکتب شهادت و دروازه رضایت الهی است و مروج  واقعی گفتمان انقلاب اسلامی و مظهر اقتدار ملی و سرمایه اجتماعی زایا و پویای مردم ایران به شمارمی رود .

 

 

 

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین  ، هیات رئیسه بسیجی  کانون دانشگاه بین المللی امام خمینی ره  به مناسبت سالروز فرمان تاریخی و آینده پژوهانه امام خمینی ره برای  تاسیس بسیج مستضعفان پیامی صادر کردند . در متن این پیام آمده است .

باسمه تعالی

سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) که جلوه ای از دلبستگی عمیق ملت در دفاع از دستاوردها و ارزش‌های اسلامی - ایرانی است؛ بر یکایک ملت انقلابی بویژه بسیجیان دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می کنیم. بسیجیان سنگربان بی ادعای انقلاب اسلامی ایران اند که به پشتوانه انگیزه های معنوی خود و به عشق چشیدن شهد شهادت در پاسداری از مولفه های هویت ملی و عقیدتی  و اطاعت از فرمان ولی امر خود از جان سپاری و ایثار نام و نان خویش دریغ نمی ورزند و شجاعانه و بی هراس در برابر توطئه های اهریمن صفتان کج اندیش درس پایداری و استقامت می آموزند.

بسیج مدرسه و مکتب شهادت و دروازه رضایت الهی است و مروج  واقعی گفتمان انقلاب اسلامی و مظهر اقتدار ملی و سرمایه اجتماعی زایا و پویای مردم ایران به شمار می رود. امروز برای بسیجی حضور در عرصه های فناوری و علمی و روایتگری پیشرفت و واقعیت های ایران اسلامی بویژه در عرصه رسانه ها و فضای مجازی رسالت و فرضیه ای عینی است و امید که هر که دل در گرو حفظ تمامیت ارضی و تراث تمدنی ایران اسلامی و هویت ملی و دینی خویش دارد در این مسیر پرتلاطم سرفراز و سربلند باشد. درود و رضوان الهی بر همت نستوه مردان و زنان بی ادعای بسیجی ایران زمین.

این همه گفتیم لیک اندر بسیچ

بی عنایات خدا هیچیم هیچ

پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.