ما اساتید بسیجی حمایت همه‌جانبه از وحدت اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی اعلام می داریم

استان قزوین قزوین
بیانیه حامد  قربانی سرپرست محترم مرکز در خصوص حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

ما اساتید بسیجی حمایت همه‌جانبه از وحدت اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی اعلام می داریم

هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و همراه همه هموطنان غیرتمند، اجرای عدالت درباره عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستاریم.

 

به گزارش دفتر رسانه وارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، سرپرست مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با صدور بیانیه ای حمله تروریستی شیراز را محکوم کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاء عِندَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

" هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند."

حادثه تأسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر عداوت جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های معظم شهدا، ملت صبور و داغدار ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و همراه همه هموطنان غیرتمند، اجرای عدالت درباره عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستارم. یقینا اینگونه جنایات با هدف شکاف‌سازی بین قومیت‌ها و اقلیت‌هاست که وحدت قاطع ملی، پاسخ شایسته‌ای برای اینگونه خباثت‌هاست. تقارن این حادثه با فراخوان تجمع اغتشاشگران و منافقین نشان دهنده برنامه دشمنان در جهت پیاده سازی پروژه ناامن سازی ایران اسلامی است تا کشور را جولانگاه تروریست ها و تجزیه طلبان نماید. جامعه دانشگاهی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، امیدوار است نخبگان و فرهیختگان جامعه با هوشیاری و بصیرت در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، حمایت همه‌جانبه خود را از وحدت اقوام و مذاهب مختلف ایران اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی، استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند و با شتابی بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند. در پایان، از خداوند متعال علو درجات را برای شهیدان عزیز این حادثه مسألت می‌کنم و ضمن ابراز همدردی و طلب صبر برای خانواده های معظم شهدا، برای مصدومان این حادثه نیز آرزوی بهبودی و عافیت می نمایم.

                                                               حامد قربانی

                                   سرپرست مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.