مشی سپاه پاسداران  خدمت بی منت به مردم  و دفاع از درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی است

استان قزوین قزوین

مشی سپاه پاسداران  خدمت بی منت به مردم  و دفاع از درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی است

رهبر معظم انقلاب تبین مسائل انقلاب را جهاد اعلام نموده و فرموده است "  هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید."

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج قزوین، به مناسبت  ولادت با سعادت  امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به همت سازمان  بسیج اساتید استان قزوین و با همکاری مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان قزوین  نشست تخصصی با موضوع  " تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بستر سازی لازم برای موضوع جهاد تبیین  "  با سخنرانی سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان برگزار گردید .

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان ضمن تبریک ولادت سیدالشهدا و روز پاسدارگفت سپاه پاسداران با الهام از تعالیم و آموزه های قرآن کریم و اهل بیت(علیهما السلام) و با معنویت برخاسته از ایمان قوی و روحیه انقلابی توام با ولایت مداری و با تبعیت خالصانه از رهمنودهای امام خمینی(ره) و همچنین با درک شرایط محیطی و بصیرت و آگاهی و دقت نظر در روند حوادث و رخدادها و با هوشمندی کامل، آرمان گرایی و کمال طلبی ایجاد گردیده و  مشی خود را در خدمت بی منت به مردم  و دفاع از درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی می داند .

 وی اشاره کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل گیری خود، برای حفظ انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی آن و کشور و ملت، در راستای ایفای رسالت تاریخی و تکلیف ارزشی خود، وارد عرصه ها و صحنه های سخت و پر خطر گردید و با حضور بالنده و پویا در سراسر کشور، رفع هر گونه حرکت ضد انقلابی و تهدیدهای امنیتی و توطئه های استکباری و آشوب گری و تجزیه طلبی  با تمام وجود عمل نموده است و با ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی بی مانند خود، به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ثمره خون هزاران شهید و فداکاری همه ملت مسلمان ایران که به رهبری روحانیت معظم و در راس آن امام خمینی(ره) حاصل شده بود، همت گماشت . ودر مسیر خدمت رسانی شگفتی هایی خلق کرده که در هیچ برهه ای ازتاریخ و در هیچ کجای دنیا با آن ماهیت و وسعت نظیرش مشاهده نشده است.

سپس این سردار جبهه ها وی افزود : چنانچه  از شکل های مبارزه، مبارزات سخت است. جامعه‌ی ما و تمامی جوامع روبه‌تعالی و تکامل، با این نوع دشمنی مواجه‌اند.و ملت بزرگ ایران برای رسیدن به آن آرمان‌های بلند انقلاب ؛ عرصه‌های سختی مثل دفاع مقدس، تجزیه‌طلبی‌های ابتدای انقلاب، دوران سخت ترورها را پشت‌سر گذاشته است. علی‌رغم آسیب‌ها و سختی‌های فراوانی که تحریم‌های اقتصادی برای مردم داشت، دشمن نتوانست مردم را از اراده‌ها، باورها، همت‌ها و تصمیمات بزرگشان عقب براند. و ما سرافراز این این سختی ها بیرون امدیم اما مسئله‌ای که الآن جامعه را درگیرکرده، موضوع اثرگذاری بر باور، اراده‌، اعتماد و امید مردم است. به‌خصوص نسل جوان امروز که در این عرصه بیشتر مورد هجمه  دشمنان قرار می گیرد .

 رفیعی آتانی درباره اهمیت مسئله تبیین و وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی ازجمله جامعه دانشگاهی بیان داشت : رهبر معظم انقلاب تبین مسائل انقلاب را جهاد اعلام نموده و فرموده است "  به مسئله‌ی «تبیین» اهمّیّت بدهید. خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود. در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدفهای بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتنِ افکار و رها کردن اذهان مردم و بخصوص جوانها، «حرکت تبیین» خنثی‌کننده‌ی این توطئه‌ی دشمن و این حرکت دشمن است. هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید."  

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان  در ادامه گفت : در مواجهه‌ی با دروغ‌ها و تهمت‌های دشمن ما موظف به روشنگری ایجابی آفندی فعال هستیم. ما در مواجهه با دروغ‌پردازی‌ها، مغشوش‌کردن اذهان، مبارزه با امید و ایجاد یأسی که دشمن پیش‌گرفته و به‌نوعی تهمت‌های ناروایی که به نظام اسلامی وارد می کند، موظف به دفاع و تبیین حقایق هستیم.

 گفتنی است در این نشست ریاست دانشگاه و معاون هماهنگی سازمان  بسیج اساتید استان و جمعی از اساتید بسیجی بصورت حضوری سخنرانی را پیگیری می کردند

در پایان این نشست اساتید سوالات خودرا مطرح و پاسخ دریافت داشتند .  

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.