باغچه ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) احداث شد

استان قزوین قزوین
همزمان با مراسم روز درختکاری

باغچه ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) احداث شد

به مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری کاشت ۸ اصله نهال توسط دانشجویان بین الملل دانشگاه به نام کشورهای خود، باغچه ملل دانشگاه احداث شد.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج قزوین،  به مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۱۶ اسفند ماه در دانشگاه  بین المللی امام خمینی ( ره ) “مراسم روز درختکاری” برگزار و با کاشت نمادین ۸ اصله نهال توسط دانشجویان بین الملل دانشگاه به نام کشورهای خود، باغچه ملل دانشگاه احداث شد.

 سید علی  قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه در مراسم درختکاری ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم هرگونه تلاش برای احقاق حق و احیای طبیعت و رفع مشکلات و بحران‌های ساخت بشر را بسیار مهم و جای تقدیر دانست و گفت: وظیفه داریم این گفتمان را گسترش دهیم که برای گذر از شرایط بحرانی و رفع مشکلات محیط زیستی می‌توان به دانشگاه‌ها اعتماد کرد و امیدوارم مسئولان منطقه و کشوری به این موضوع توجه کنند و دانشگاه را محل رفع نیازها و حل بحران‌های خودشان بدانند و حتما دانشگاه با آغوش باز پذیرا خواهد بود.
در این مراسم که با حضور دانشجویان بین الملل دانشگاه برگزار شد، باغچه ملل دانشگاه با کاشت نمادین ۸ اصله نهال توسط دانشجویان بین الملل به نام کشور خود، احداث شد و تعدادی اصله نهال توسط اعضای هیأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راستای فرهنگ سازی در زمینه درخت‌کاری، در این محوطه کاشته شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.