استاد بسیجی حسین محمدی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد. 

استان قزوین قزوین
انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره )

استاد بسیجی حسین محمدی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد. 

طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، استاد بسیجی دکتر حسین محمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه» دانشگاه منصوب شد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)،  استاد بسیجی دکتر حسین محمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه» دانشگاه منصوب شد.   

در متن این حکم آمده است:

با احترام، نظر به مراتب تدیّن، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده­ جنابعالی-که بحمدلله از جوانان جهادی، انقلابی و خلاق هستید- و به منظور تحقق هرچه بیشتر اهداف متعالی دانشگاه در دولت مردمی و انقلابی در راستای گام دوم انقلاب و در اجرای ماده­ (۵) آیین­نامه­ جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به موجب این حکم به‌­عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه» منصوب می­‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن توجه به اصول اخلاق حرفه‌­ای و حفظ کرامت همکاران با اهتمام و ابتکار کافی و همفکری با صاحب نظران و پیشکسوتان و پیش چشم داشتن سند جامع دانشگاه اسلامی و اسناد بالادستی نظام و بهره‌­مندی از همه ظرفیت­‌های کمی و کیفی دانشگاه و ظرفیت­های استان، در ارتقا و پیشبرد امور فرهنگی دانشگاه موفق و مؤید باشید.

همچنین طی نامه‌ای از سوی دکتر قاسم‌زاده سرپرست دانشگاه، از زحمات آقای دکتر عبدالرزاق حسامی فر در دوران تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تشکر و قدردانی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.