بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افق ترسیم شده، طراحی و ظهور تمدن اسلامی است.

استان قزوین قزوین
همایش مقاومت و آینده

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افق ترسیم شده، طراحی و ظهور تمدن اسلامی است.

مصطفی رستمی بیان داشت: در فرمایش مقام معظم رهبری پنج مرحله در انقلاب باید طی کنیم که تاسیس و شکل گیری دولت اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی هدف اصلی آن است.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افق ترسیم شده، طراحی و ظهور تمدن اسلامی است. 

 مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افق ترسیم شده، طراحی و ظهور تمدن اسلامی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان داشت: در فرمایش مقام معظم رهبری پنج مرحله در انقلاب باید طی کنیم که تاسیس و شکل گیری دولت اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی هدف اصلی آن است.

وی همچنین گفت: در بیانیه گام دوم، دومین گام خودسازی و تمدن سازی است و توصیه به امید برای رساندن جامعه به افق تمدن نوین اسلامی مورد تاکید قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی اظهار داشت: در حال حاضر صدای افول تمدن غرب را می شنویم و بن بست های جدی پیش آمده که این تمدن قدرت پاسخگویی به آن را ندارد و ما  باید برای رسیدن به تمدن اسلامی تلاش کنیم.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.