مکتب سردار سلیمانی باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد

استان قزوین قزوین
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

مکتب سردار سلیمانی باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد و در نتیجه آن آمریکا به صورت مفتضحانه از افغانستان فرار کرد و برای تمام جهان این مساله، روشن شد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، در روز پایانی   دومین همایش  " مقاومت و جهان آینده "  که به صورت جضوری و برخط به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،  از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) در صبح روز سه شنبه  برگزار شد. ، رحیم صفوی به صورت ارتباط تصویری و برخط   با همایش ، مطالب خود را  چنین بیان داشت : افزود: آمریکا که ادعای حقوق بشر دارد برخلاف قوانین بین الملل یک فرمانده ارشد ایرانی را که به دعوت رسمی به عراق رفته بود در کشور ثالت به شهادت رساند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد و در نتیجه آن آمریکا به صورت مفتضحانه از افغانستان فرار کرد و برای تمام جهان این مساله، روشن شد.

وی همچنین گفت: شهادت این دوسردار ایرانی و عراقی(ابومهدی المهندس)، افکار ملت ایران و عراق و بسیاری از مسلمانان را برانگیخت و آنها این اقدام جنایتکارانه محکوم کردند.

رحیم صفوی با اشاره به واهمه آمریکایی ها و صهیونیست ها از سردار سلیمانی و محبوبیت او در نزد مسلمانان و آزادیخواهان،گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها می خواستند با این شهادت ها موجب تضعیف جبهه مقاومت شوند ولی با این کار خود، این شهادت را به یک حرکت بزرگ برای ملت های ایران و عراق و دیگر کشورهای مسلمان تبدیل کردند.

این مسوول افزود: هرکجا که دل های روشن و با بصیرت بود در این قساوت رییس جمهور آمریکا برآشفته شدند و از این همه جنایت به تحیر و فکر فرو رفتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران عاشقانه سردار سلیمانی را دوست داشتند و دارند،اظهار داشت: در ایران نیز تمام شهرها و روستاها تبدیل به عزاخانه شد و از اینکه سردار ایران و جبهه مقاومت به شهادت رسید به خیابان ها ریختند.

رحیم صفوی با اشاره به محبوبیت سردار دل ها در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه،افزود: در کشور هند بیش از یک هزار محفل عزاداری برای این دو شهید برگزار شد و این شهادت به مکتب سلیمانی تبدیل گردید و کسانی که می خواستند تاثیر ایشان را از بین ببرند ناخواسته موجب شکل گیری مکتب سلیمانی شدند.

وی اظهار داشت: این مکتب راه جهاد با صهیونیست ها و آمریکایی ها را از شمال آفریقا تا غرب آسیا شکل داد که همان مکتب اسلام ناب و مکتب مقاومت و مبارزه علیه صهیونیستها بود.

رحیم صفوی افزود: با این شهادت، مکتب سلیمانی گسترش یافت و همه آزادیخواهان جهان به آن پیوستند.

وی با اشاره به شاخص های این مکتب، گفت: اعتقاد به اسلام ناب و جهاد مستمر با مستکبران، باور و عشق به خدا و توانمندی های خلق خدا و حمایت از مستضعفان از جمله شاخص های این مکتب است که پس از شهادت سردار سلیمانی مورد توجه تمامی ملت های آزادیخواه قرار گرفت.

  •  

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.