موضوع فلسطین باید دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد

استان قزوین قزوین
در سومین روز از همایش " مقاومت و آینده "

موضوع فلسطین باید دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد

شیخ ماهر حمودی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را یک فرمانده طریق اسلام و فلسطین خواند

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، در روز پایانی   دومین همایش  " مقاومت و جهان آینده "  که به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،  از سوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به صورت جضوری و برخط در صبح روز سه شنبه  برگزار شد. ، رئیس اتحادیه جهادی علمای مقاومت به صورت ارتباط تصویری با همایش ، مطالب خود را  چنین بیان داشت : شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده طریق اسلام و فلسطین است ،  موضوع فلسطین باید مانند این شهید والامقام دغدغه اصلی هر مسلمانی باشد.

شیخ ماهر حمودی افزود: این یک استعداد الهی است که خداوند در برخی فرماندهان مانند حاج قاسم موهبتی قرار می دهد که به چنین جایگاه والایی دست یابند و می توانند یک فرمانده در جهان اسلام باشند.

وی گفت: ایران بعد از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین را دغدغه اصلی خود قرار داده و به رغم دشمنی ها و اتهامات بین المللی تغییر سیاست نداده است.

حمودی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی این فرمانده والامقام، فلسطین را در راس امور خود قرار داد نه مثل برخی دولت های منطقه که پرچم فلسطین را برافراشتند اما باد هوا آن را برد.

رئیس اتحادیه جهادی علمای مقاومت اظهار داشت: ایران هرگز این گونه نبود و پاداشی برای دفاع از فلسطین مطالبه نکرد و ما اعراب و فلسطینی ها شهادت می دهیم ایران هیچ چیزی طلب نکرده و چشمداشتی از دفاع از فلسطین نداشته است.

این مسوول گفت: در شناخت سردار سلیمانی به محور مقاومت می رسیم از عراق، سوریه، لبنان و یمن که ایجاد این محور، امری الهی است که از آیات قرانی استنباط می کنیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.