افول تمدن غرب که نماد آن آمریکا است حتمی خواهد بود.

استان قزوین قزوین
در سومین روز از همایش " مقاومت و آینده "

افول تمدن غرب که نماد آن آمریکا است حتمی خواهد بود.

باید برای جهانی شدن انقلاب اسلامی نسخه ای داشته باشیم که بیانیه دوم انقلاب اسلامی همان نسخه است و باید با آن تاریخ سازی کنیم و تمدن جدیدی را با تببین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایجاد نماییم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، در روز پایانی   دومین همایش  " مقاومت و جهان آینده "  که به صورت جضوری و برخط به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،  از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) در صبح روز سه شنبه  برگزار شد. ، دکتر محمدرضا حسنی‌ آهنگر به صورت ارتباط تصویری و برخط   با همایش ، مطالب خود را  چنین بیان داشت .

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در دانشگاه، اندیشکده، پژوهشکده‌ها افول تمدن غرب که نماد آن آمریکا است حتمی خواهد بود.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع ( افزود: در حال حاضر، نشانه های افول تمدن غرب و قدرت آمریکا در بعد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی و نظامی مشخص شده است.
وی گفت: این افول هم در دو بعد نسبی در رشد کشورها و قدرت های منطقه ای بررسی شده و هم در بعد مطلق که به خود قدرت آمریکا بر می گردد، تبیین شده است.
وی با بیان اینکه باید بپرسیم آیا برنامه ریزان اداره جهان و متولیان آن، برنامه دیگری برای جهان دارند، گفت: دو نظریه در مورد اداره جهان مطرح است که یکی می گوید قدرت از غرب به شرق با میدان داری چین و کمک روسیه در حال حرکت است و نظریه دیگر که در حال گسترش بوده این است که اداره جهان توسط شرکت های چند ملیتی صورت می گیرد.
حسنی آهنگر افزود : شرکت های بین المللی مانند اپل و آمازون برای اداره جهان برنامه دارند و به دنبال حکمرانی یکپارچه جهان هستند و می خواهند مرزها و دولت ها را از کشورها بگیرند.
وی گفت: در این شرایط، تغییراتی در زندگی مردم در حال شکل گیری است و فضای مجازی حقایقی را به زندگی حقیقی مردم وارد کرده است.
حسنی با اشاره به وضعییت جهان در پنج سال آینده، گفت: اگر اینترنت ماهواره ای در جهان شکل بگیرد گوشی های هوشمند می تواند با واسطه و بی واسطه با ماهواره ارتباط بگیرد و ارتباطات بسیار گسترده جهانی در جامعه توسعه یابد.
وی با اشاره به وظایف جبهه مقاومت در این فضا، تصریح کرد : جهان در حال پوست اندازی جدی است و اداره جهان با شبکه های هوشمند در حال شکل گیری می باشد و باید برنامه های دشمن را بدانیم و نقشه انقلاب اسلامی را برای ارایه به جهان در دستور کار قرار دهیم.
حسنی آهنگر گفت:باید برای جهانی شدن انقلاب اسلامی نسخه ای داشته باشیم که بیانیه دوم انقلاب اسلامی همان نسخه است و باید با آن تاریخ سازی کنیم و تمدن جدیدی را با تببین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایجاد نماییم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.