شهید سلیمانی رسیدن به سعادت و خوشبختی را در گرو باور به ولایت فقیه و رهبری می‌دانست

استان قزوین قزوین
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

شهید سلیمانی رسیدن به سعادت و خوشبختی را در گرو باور به ولایت فقیه و رهبری می‌دانست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی آسیب دیدن و جراحت برداشتن خود را روا می‌دید؛ اما حاضر نبود که هیچ‌گونه گزندی به جایگاه رهبری در جامعه اسلامی وارد شود و همواره در این مسیر هم جنگید و تلاش کرد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین در اولین  روز از همایش  " مقاومت و جهان آینده "  که به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،  از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) در  عصرروز  یکشنبه  به صورت برخط برگزار شد. 

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی محمدی‌سیرت ‌در آیین آغاز این  همایش ، با بیان اینکه تفکر امام و رهبری شاکله اصلی مکتب شهید سلیمانی را شکل می‌دهد، اظهار داشت: بر مبنای همین اندیشه بود که شهید سلیمانی همواره رسیدن به سعادت و خوشبختی را در گرو باور به ولایت فقیه و رهبری می‌دانست.

وی با اشاره به سخنان امام‌خمینی(ره) درباره فلسفه تشکیل بسیج مردمی اضافه کرد: با توجه به اینکه فلسفه شکل‌گیری بسیج مستضعفین مقابله با مستکبران عالم است، حاج قاسم هم که بهترین سرباز امام و رهبری بود، همیشه در حمایت از مظلومان و نبرد با مستکبران جهان پیشگام بود.

محمدی سیرت با ذکر اینکه شهید سلیمانی علاوه بر تبعیت از اندیشه‌های امامین انقلاب پیرو اسلام ناب محمدی هم بود، ادامه داد: حاج قاسم اهل توسل و خطرپذیر بود و همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای پیشرفت محور مقاومت صدها بار خود را در معرض سخت‌ترین خطرها و شهادت قرار داده بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی آسیب دیدن و جراحت برداشتن خود را روا می‌دید؛ اما حاضر نبود که هیچ‌گونه گزندی به جایگاه رهبری در جامعه اسلامی وارد شود و همواره در این مسیر هم جنگید و تلاش کرد.

وحشت دشمنان از شهادت شهید سلیمانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحشت دشمنان از شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان مستکبران از این شهادت و جهانی شدن نام و منش سردار دل‌ها وحشت کرده‌اند؛ چرا که همه اقدامات شهید سلیمانی بااخلاص و صداقت همراه بود و چون مخلصانه برا خدا کار می‌کرد، همه اقداماتش برکت داشت.

محمدی سیرت افزود: امروز دشمن در جبهه فرهنگی و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا صفحات مربوط به شهید سلیمانی را مسدود کند. چون از اسم شهید سلیمانی هم می‌ترسند و وظیفه ما این است که در این حوزه منفعل عمل نکرده و با تمام امکانات خود در این جنگ رسانه‌ای وارد شویم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.