دانشگاه یک فرصت استثنایی برای خدمت به محور مقاومت و ترویج گفتمان مقاومت است

استان قزوین قزوین
همایش مقاومت و آینده در دانشگاه بین المللی امام (ره)

دانشگاه یک فرصت استثنایی برای خدمت به محور مقاومت و ترویج گفتمان مقاومت است

براساس آموزه های قرانی حفظ امنیت و عزت مومنان در گرو توجه و تداوم به مقاومت اسلامی است که سردار شهید قاسم سلیمانی به خوبی در این راه قدم برداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، افتتاحیه دومین همایش  " مقاومت و جهان آینده " به صورت جضوری و برخط به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) عصر یکشنبه برگزار شد.  

آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت : هر کجا که مقاومت کرده ایم عزت و کرامت مان افزایش یافته و هرکجا به آن بی توجه بوده ایم خسارت دیده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان داشت : : خداوند متعال زیرساخت های مقاومت را برای بندگان خود آماده کرده و کسانی که نسبت به آن بی تفاوت و ساکن و ساکت هستند را مورد نکوهش قرار داده است.

وی  در ادامه افزود : کسانی که سرنوشت مردم غزه و لبنان برایشان مهم نیست و شعار نه غزه و نه لبنان سرمی دادند از این دسته بودند و در واقع شیطان در زبان آنها نفوذ یافته بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند در قران آینده مقاومت را تعیین و مشخص کرده است،تصریح کرد : خداوند در قران می فرماید کافران و اهالی ظلم مغلوب مومنان می شوند و بندگان شایسته بر عالم حاکم خواهند شد.

وی با بیان اینکه براساس گفتمان قران، مقاومت دارای دوستان و دشمنانی است که باید به خوبی آنها را بشناسیم،افزود: سران کفر و ظلم و استکبار از دشمنان مقاومت به شمار می روند و مستضعفان و آزادگان دوستان مقاومت هستند و باید بدانیم این دوقطبی را خداساخته و  نباید سایر دوقطبی ها آنرا تحت شعاع قرار دهد.

امام جمعه قزوین در ادامه به رشادت های شهید سلیمانی و خدمات و فعالیت های وی در محور مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی به ندای قران گوش فرا داد و با اخلاص و صداقت در این راه گام برداشت و هیمنه مستکبران را فروشکست و به تحقیر رژیم پوشالی صهیونیستی پرداخت و در این راه به فیض شهادت نائل شد.

عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره )  یاد و خاطره علامه مصباح یزدی را نیز گرامی داشت: در کنار سردار مقاومت، مصباح مقاومت را نیز داشتیم که عمر پربرکت خود را مانند چراغی در مسیر تبیین اندیشه های اسلامی و محور مقاومت قرار داد.

آیت الله عابدینی در ادامه با قدردانی از دانشگاه بین المللی امام (ره) برای برگزاری این همایش،گفت: دانشگاه یک فرصت استثنایی برای خدمت به محور مقاومت و ترویج گفتمان مقاومت است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.