بسیج، همیشه در خدمت به مردم پیشرو بوده است

استان قزوین قزوین
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد /سرگرد حسین فیضی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان:

بسیج، همیشه در خدمت به مردم پیشرو بوده است

مراسم گرامی داشت هفته بسیج به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان این دانشگاه و با حضور مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 

به گزارش دفتر نهضت ارتباطات و رسانه استادی بسیج قزوین و به نقل از سایت  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،مراسم گرامی داشت هفته بسیج به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان این دانشگاه و با حضور مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد. سرگرد حسین فیضی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج در سخنانی با تشکر از مدیران دانشگاه برای برگزاری این مراسم، به تاریخچه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: امام (ره) در اوایل انقلاب به این نتیجه رسیدند که بایستی یک نیرویی در کنار سپاه برای حفظ دست آوردهای انقلاب حضور داشته باشد و به همین منظور دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را در آذر 58 صادر کردند.

وی افزود: بسیج از ابتدای تشکیل خود تاکنون در صحنه های متعدد، هم چون دوران دفاع مقدس، بازسازی بعد از جنگ، کمک به سیل زدگان، زلزله و در شرایط امروز کرونایی حضور داشته و جزو نهادهای پیشرو و جلودار برای خدمت به مردم بوده است.

شهید سردار سلیمانی، پرورش یافته مکتب بسیج است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان، در ادامه بسیج را دارای فرهنگ و مکتبی برگرفته از ائمه اطهار (ع) دانست و یادآور شد: در این مکتب چهره های شاخصی پرورش یافته اند که شهید سردار سلیمانی از جمله این شهدا است.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به استادان و دانشجویان گفت: ایشان بارها در بیاناتشان، از استادان به عنوان فرماندهان و از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده اند. به همین دلیل قشر فرهیخته دانشگاهی نقش بسزایی در مبارزه با تهاجم فرهنگی بر عهده دارند.

گفتنی است، تقدیر و اهدای لوح و جوایز به کارکنان بسیجی نمونه، نفرات برتر مسابقه سوره لقمان و نفرات برتر جشنواره شعر امید با حضور مسئولان دانشگاه و سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین و حضور در مزار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.