جنگ حقیقی در حوزه ذهن و باور است وظیفه همگی هدایت ذهن مردم است

استان قزوین قزوین
سردار رفیعی آتانی در جمع بسیج اساتید استان قزوین

جنگ حقیقی در حوزه ذهن و باور است وظیفه همگی هدایت ذهن مردم است

همه قشرها در بسیج حضور دارند و بسیج از ان ها است چنان که در تابلوی دفاع مقدس حضور داشتند و در تشیع سردار دلها همه بودند  و مردم جلوتر از فرماندها حرکت کرده و خواستار انتقام بیش از زدن عین الاسد که مقر مطمئن امریکایی ها بود شدند .

 

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه استادی بسیج استان قزوین ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین نشست صمیمانه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بااساتید بسیجی و مسئولین کانون های بسیج اساتید روز یکشبه 30 آبانماه در سالن جلسه شهید حسن پور برگزار گردید.

در این نشست ابتدا دکتر نجاتی  ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه ، گزارش مختصری از فعالیت های بسیج اساتید استان در سال 1400  ارائه داد و در ادامه افزود : حضرت امام ( ره )  پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از شروع جنگ تحمیلی سه اقدام بزرگ انجام دادند که اثرات بسیار مهم داشت . یکی جلوگیری از انحلال ارتش و دیگر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هم اکنون خاری است در چشم دشمنان مرز و بوم ایران اسلامی ، و به واسطه وجود سپاه است که امریکایی ها روزگاری برای حضورشان در ایران حق توحش می خواستند ،اکنون بواسطه سپاه پاسداران امریکایی هاو تجاوزشان در دنیا تحقیر شده است . سومین مورد در ده ماه قبل از شروع دفاع مقدس در پنجم آذر سال 58 فرمان تاسیس بسیج مستضعفین صادر کردند . نقش بی بدیل بسیج در جنگ تحمیلی و در تمام عرصه ها ی کشور بی نظیر است در بحث  تزریق واکسیناسیون روزانه در دنیا رکورد زدو اقداماتی که بیان ان ها در مجال این جلسه نیست .

در ادامه دکتر محمدی در باره تشکیل جبهه علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی اساتید کشوربه منظور وحدت رویه در نهادها و حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و کسانی که در فرهنگ موثر هستند . ودیگر همایش مقاومت و جهان آینده در اوایل  دی ماه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صورت مجازی و حضوری  با حضور سرداران مقاومت در داخل و خارج کشور و از لحاظ محتوایی  تبین مکتب  ومدیریت و رفتار حاج قاسم برگزار می گردد.

سپس دکتر کشاورز مطالبی در باره اندیشگاه گفت :   در حوزه تهدیدات و قدرت ها ، شناسایی موانع تولید کارگروه تشکیل شده و  نظام مسائل استان تدوین گردیده   و 18 پروژه راهبردی  توسعه استان قزوین با اولویت و موضوع به بعضی مسولین ارائه شده است .

اقای رجبی در خصوص وظیفه استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی گفت : بسیج بالاتر از گرو هها و دسته جات سیاسی است . بسیج چشمه زلال و شجره طیبه است که ریشه در اعتقادات و ثمره دارد . استاد بسیجی باید واقعیت گرا باشد . مشکلات و مسائل جامعه را بشناسد ودر حل مشکلات به علم توجه کند و با مسئله محوری و مطالبه گری انجام وظیفه نماید .

در ادامه سردار رفیعی  آتانی بیان داشت :  همه قشرها در بسیج حضور دارند و بسیج از ان ها است چنان که در تابلوی دفاع مقدس حضور داشتند و در تشیع سردار دلها همه بودند  و مردم جلوتر از فرماندها حرکت کرده و خواستار انتقام بیش از زدن عین الاسد که مقر مطمئن امریکایی ها بود شدند .امام ( ره )  جامعه را با خودش رشد داد انچنان جامعه رشد یافته که امروز مردم از مسئولین جلو افتاده اند در فهم مسائل کشور جامعه جلو افتاده است .

سردار سپاه افزود : امروز جنگ حقیقی در حوزه ذهن و باور است وظیفه همگی هدایت ذهن مردم است . استحکام درون جامعه مهم است شما خیالتان از امنیت مرزها راحت باشدالان کسی از بسیج اساتید انتظار ندارد سلاح فیزیکی بگیرد . بلکه باید هدایت ذهن دانشجو را داشته باشد سوال و ابهام او را پاسخ دهد .

گفتنی است : بعضی مسائل انقلاب به اندازه خود مردم است و قاسم سلیمانی مجموعه ای از تعلقات مردم بود و نقطعه اتکا انان ، همانطور که  بسیج تعلق خاطر و نقطعه اتکا ملت است . و این دارایی ماست همین الگو جامعه نجات می دهد ما باهمین الگو موفق عمل کردیم .هرجا از بطن اسلام مطلب گرفتیم موفق بودیم

فرمانده سپاه خاطر نشان کرد که حضرت امام ( ره ) با تدبیر و مرحله به مرحله جامعه را هدایت کرد تا به نقطعه اوج  جنگ رسید . امام ابتدا مردم را آماده کرد سپس مسئولیت جنگ را بعهده گرفت وقتی شهر پاوه در محاصره امام با ادبیات نظامی برخورد و دستور نظامی صادر می کند .می فرماید محاصره پاوه باید تمام شود  او با واقعیت جامعه کار می کند .

وی گفت : امام گستره انقلاب را ثابت کرد و فرمود ما در ایران نخواهیم ماند . تشکل بزرگ مجاهدان جهانی راشکل داد که عامل تشکیل جبهه مقاومت شده است .

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.