امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرورش یافته مکتب رسول اکرم (ص) هستند/قرآن مجید بهترین معرف پیامبر اکرم (ص) است

استان قزوین قزوین
حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین

امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرورش یافته مکتب رسول اکرم (ص) هستند/قرآن مجید بهترین معرف پیامبر اکرم (ص) است

مراسم عزاداری رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با حضور دکتر کشت کار، سرپرست دانشگاه، هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد


 

 

.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین به نقل از   روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،  مراسم عزاداری رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با حضور دکتر کشت کار، سرپرست دانشگاه، هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد  در این  مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، در سخنانی به ویژگی های اخلاقی و رفتاری ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: دلسوزی ائمه اطهار علیهم السلام و پیامبر اکرم (ص) نشان از قلب مهربان آنها دارد. قرآن مجید بهترین معرف پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: طبق آیه های قرآن، جایگاه پیامبر به عنوان یک انسان و اشرف مخلوقات بسیار رفیع و بلند است و پیامبر (ص) خلیفه و جانشین خداوند بر روی زمین محسوب می شود و بعد از ایشان نیز امامان علیهم السلام این جانشینی را به عهده داشته و دارند.

حجت الاسلام کاظم لو یادآور شد: نبی مکرم اسلام (ص) دارای رحمت خاص است و هیچ یک از مخلوقات عالم نیست که از وجود نازنین پیامبر (ص) بهره ای نبرده باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) از حیث رفتاری پاک ترین، مودب ترین، متواضع ترین و مهربان ترین فرد عالم است و به عنوان یک الگوی کامل برای جهانیان محسوب می شوند.

وی در ادامه بیان داشت: حریت، آزادی، مراعات حق الناس، عمل به وعده از خصوصیات پیامبر رحمت (ص) می باشد و ما باید با الگوگیری از سنت و رفتار پیامبر (ص)، نسبت به دیگران این حُسن خلق و رحم و مروت را داشته باشیم؛ با تبعیت از این ویژگی ها می توان مشکلات در جامعه را حل کرد.

حجت الاسلام کاظم لو در پایان گفت: امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بر روش و سنت رسول خدا بوده و پرورش یافته مکتب پیامبر اکرم (ص) هستند.

گفتنی است، این مراسم پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد و مداحی و نوحه خوانی حاج داود اسماعیل پور، مدیرکل حراست دانشگاه و مرتضی سلیمانی از مداحان اهل بیت (ع)، از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.