مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام

استان قزوین قزوین
به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) برگزار شد

مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم  غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه روز چهارشنبه۳۱ شهریور ماه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور رییس دانشگاه،رییس بنیاد شهید استان قزوین، هیات رییسه، جمعی از مدیران و مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

 

 

به گزارش دفتر ارتباطات و نهضت استادیبسیج  قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم  غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه روز چهارشنبه۳۱ شهریور ماه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور رییس دانشگاه،رییس بنیاد شهید استان قزوین، هیات رییسه، جمعی از مدیران و مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد. شرکت کنندگان ضمن عطر افشانی […]

Image removed.

 

شرکت کنندگان ضمن عطر افشانی و گل باران مزار شهدای گمنام با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. حجه الاسلام و المسلمین زارعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با ایراد سخنرانی یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: این هشت سال دفاع مقدس سرمایه ای پایان ناپذیر برای همه نسل ها است. دفاع مقدس اوج اعتبار اسلام هست.فرهنگ شهادت به ما می آموزد در مقابله با دشمنان و استکبار چگونه ایستادی کنیم. ما باید از شهدا چگونه زندگی کردن را یاد بگیریم. این شهدا مظهر ازخودگذشتگی و ایثاری هستند که دشمن را ناامید کرد. برای این جنگ هزینه های زیادی شد که اکنون باعث ایستادگی و استواری کشور گردیده است.

در ادامه شرکت کنندگان در مراسم با گلاب مزار شهدای گمنام را شستشو دادند و با نثار گل و خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان های ایشان و امام راحل تجدید بیعت کردند. روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

   

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.