عامل قدرت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

استان قزوین قزوین
در نشست تخصصی خصایص و ویژگی های انتخابات ۱۴۰۰ و تاکتیک های جریان های سیاسی مطرح شد :

عامل قدرت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

حماسه بزرگ تهدید بزرگ را از بین می برد مشارکت کسترده مردم در انتخابات امنیت آور است ، تحریم نظاامی را  رد می کند . و اعتبار به حاکمیت می دهد .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین در وبینار خصایص و ویژگی های انتخابات ۱۴۰۰ و تاکتیک های جریان های سیاسی که به همت سازمان بسیج اساتید استان قزوین  در روز دوشنبه برگزار گردیده عبدالله گنجی گفت :نخبگان حامعه نگاه بلند تر و جامعه تراز همه مردم به انتخابات دارند این که چه کسی می اید و چه کسی به نفع کی کنار می رود حرف عادی مردم عادی است . مساله مهم انتخابات مشارکت حداکثری است ، مشارکت در جمهوری اسلامی ایران موضوعیت دارد ما با غرب در رقابت هستیم ، قدرت مادی انان بالاتر است لیبرال دموکراسی برای مردمشان حا افتاده است در انجا مشارکت پایین هم باشد ، دیگر کسی دنبال نوع دیگری از ز سیاست نمی رود ما نباید خودمان را با غربی ها مقایسه کنیم .

وی افزود : حماسه بزرگ تهدید بزرگ را از بین می برد مشارکت کسترده مردم در انتخابات امنیت آور است ، تحریم نظاامی را  رد می کند . و اعتبار به حاکمیت می دهد .

مدیر مسئول روزنامه جوان بیان کرد : تنها عامل قدرت ما مردم هستند ، سه سال که در طول تاریخ ایران مقاومت مثال زدنی است ، ایستادگی مردم ما حسرت را به دل ترامپ و نظام سلطه گذاشت ، مردم همه سختی ها را بزرگوارانه تحمل کرد، جریان مومن انقلابی بابد رسالت خود را انجام دهد بخصوص اساتید مومن دانشگا هها که مرجعیت اجتماعی دارند برای حضور حداکثری مردم و دانشجویان و... وقت بگذارند و روشنگری کنند .

 این کارشناس علوم سیاسی اظهار داشت :  در ایران آرایش دوگانه جریانات سیاسی  است مثل امریکا غالبا همه مردم و کاندیداها درگیر این دو گانه هستند حتی انانی که مستقل وارد عرصه می شوند میل باطنی به یکی از دو جریان سیاسی کشور اصلاح طلبی و اصول گرایی دارند . اصلاح طلبی و اصولگرایی یک اندیشه و چارچوب فکری است که دارای روش و معرفت شناسی است با مناظره و تبلیغات تغییر در این دو نظر ایجاد نمی شود بلکه ما می توانیم افراد را متقاعد به رای دادن و شرکت در انتخابات بکنیم .

استاد دانشگاه گفت : هریک از از این جریانات نقاط قوت و ضعف دارند از نقاط قوت جریان اصلاح طلب گره زدن انتخابات به سیاست خارجی است ، ذهن اجتماعی را درگیر انتخابات می کنند   البته سبد رای شان خالی است مگر موج تولید کنند . در اصولگرایی شخصیت سیاسی شاخص نداریم در کار میدان قوی تر هستند تا کار اجتماعی سلبریتی ها به اصلاح طلب نزدیک تر هستند . بین صفر تا صد هستند .  برای جذب مسائل روانشناسی مطرح می کنند .به جای برنامه .

وی افزود : باید برای مشارکت مردم در انتخابات مجاهدت کرد ، از روش سینه به سینه و نفس به نفس و همچنان که از سامانه ها برای تدریس بهره می بریم می توانیم روشنگری هم داشت . هرچند در فضای مجازی احساسات و عواطف را نمی توان منتقل کرد اما در حد لازم از ان بهره ببریم و سراغ عموم مردم برویم هرجند با نظام فاصله داشته باشند احساس دیده شدن می کنند . و هدف نظام نیز چنین است حضور همگانی در انتخابات .

در پایان اساتید سوالات خود را مطح و پاسخ دریافت کردند .

 انتهای پیام /

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.