سبک زندگی و منظومه فکری خانواده شهدا

استان قزوین قزوین
واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مطالعات زنان وخانواده بسیج اساتید استان قزوین برگزار کرد .

سبک زندگی و منظومه فکری خانواده شهدا

شاخص ترین حرف شهید حجت اسدی این بود که می گفت من درد دین دارم.

   به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین : به مناسب  شهادت ام البنین مادر علمدار کربلا و روز تکریم مادران و همسران شهدا، وبیناری با حضور همسر شهید مدافع حرم  حجت اسدی برگزار  گردید.. خانم نظری همسر شهید  در باره  روز خواستگاری وسبک زندگی شهید گفت :  ایشان شاخص ترین حرفش این بود که من درد دین دارم و علت پذیرفتنش از طرف من و پدرم همین جمله بود 

همسر شهید مدافع حرم «حجت اسدی» با بیان اینکه شهید از همان ابتدای آشنایی و نامزدی شان انسی خاص با امام زمان(عج) داشته است، تاکید کرد: شب های جمعه برای ایشان خاص بود و از همان ابتدای نامزدی گفت شب های جمعه منزل نمی آید و به مراسم دعای کمیل و هیئت و سپس به مزار شهدا می رفت و تا نماز صبح آنجا بود و صبج جمعه هم دعای ندبه می خواند و به منزل بازمی گشت و این برنامه ایشان تا زمانی که به قم هجرت کردیم .

وی ابراز کرد: بارها دست عنایت امام زمان(عج) را در زندگی مان شاهد بودم؛ آقاحجت با قرض یک میلیون تومانی مادرم یک پژوی آخوندی خرید تا در رفت و آمد از قم به قزوین دچار مشکل نشویم (ایشان مقید بود هر پنجشنبه به هیئت قزوین بیاید)، آمپر بنزین این ماشین بسیار دقیق بود و اگر اتمام بنزین را نشان می داد می داسنتیم دیگر حرکت نخواهد کرد؛ یک بار برای رفتن به قزوین حتی به اندازه بنزین زدن پول نداشتیم و با همان مقدار کم بنزین راه افتادیم، نزدیک قزوین آمپر اتمام بنزین را نشان داد و آقاحجت گفت: یا امام زمان(عج) من نه بنزین دارم نه پول، خودتان عنایت کنید و جالب آنکه ما با همان وضعیت تا خیابان نزدیک منزل پدرم رفتیم و آنجا بود که ماشین خاموش شد!

و در انتها پای دینش ایستاد  و به آرزوی دیرین  خود رسید . شهید حجت به عنوان بسیجی مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت. دوم اسفند ماه ۱۳۹۴، در زینبیه دمشق و درگیری با گروهک داعش بر اثر اصابت تیر و ترکش و جراحات وارده شهید شد یادش گرامی و راهش پر رهرو باد . 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.