مراکز علمی و فرهنگی از مواهب استان قزوین است

استان قزوین قزوین
رئیس جمهور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

مراکز علمی و فرهنگی از مواهب استان قزوین است

آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور بعدازظهر روز چهارشنبه در قالب سفرهای استانی وارد قزوین شد و در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت. دکتررییسی در گلزار شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت های استان قزوین گفت: این استان، ظرفیت زیادی در بخش صنعت،دارد.

 

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور بعدازظهر روز چهارشنبه در قالب سفرهای استانی وارد قزوین شد و در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

دکتررییسی در گلزار شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، با اشاره به ظرفیت های استان قزوین گفت: این استان، ظرفیت زیادی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد و از همه مهمتر نیروی تحصیل کرده و دانشگاهی آن است.
آیت الله رییسی گفت: مراکز علمی و فرهنگی از دیگر مواهب استان قزوین است که برای همه کشور به خصوص مرکز کشور نقش آفرین است.
وی گفت: مشکلاتی در این استان وجود دارد که با حضور مسوولان استان بررسی شده و از مشکلات و کاستی ها باخبر هستیم و اواویت ها مشخص شده است.
رییس جمهور افزود: بعد از سفر وزرا به شهرستان های این استان گزارش آنها در شورای اداری و مصوبات مربوط اعلام می شود تا مردم که بهترین داور و قاضی هستند از کار خادمان خود مطلع شوند.
وی با تاکید بر شناسایی مشکلات و رفع آنها، گفت: بعد از شناسایی مشکلات استان در مرحله بعد برای پیگیری سایر موارد اقدام خواهد شد.
آیت الله رییسی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا، افزود: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان شهیدپرور قزوین با سه هزار شهید و هفت هزار جانباز و ایثارگر حضور یابم.
وی گفت: لازم است به همه شهدای بزرگوار استان، نام آوران، حکما و فلاسفه استان ادای احترام کنم که استان قزوین چهره آنها را نه تنها برای قزوینی ها بلکه به جهان اسلان به عنوان چهره فریخته و نام آور معرفی کرده است.

رییس جمهور با ادای احترام به همه شهدا و خانواده معظم آنها، افزود: این سفرهای استانی لازم است ولی آنچنان دلنشین نیست چون شرایط کرونایی اجازه حضور در اجتماع مردمی را نمی دهد.
وی گفت: قزوین، استانی تمدنی و فرهنگی است و در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب، خوش درخشیده است و خداوند نام آوران این استان امثال ابوترابی را رحمت کند که چهره الهام بخش و آزادی بخش برای اسرا بودند.

دیدار مردمی و شرکت در نشست شورای اداری برای بررسی مسایل و مشکلات استان از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به قزوین است.
چندتن از وزرا و دولتمردان از جمله وزیران کشور، علوم، نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.