موضوعات فرهنگی و اجتماعی از محورهای مهم این تفاهم نامه است

استان قزوین قزوین
تفاهم نامه همکاری بین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین  ودانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمینه اجتماعی

موضوعات فرهنگی و اجتماعی از محورهای مهم این تفاهم نامه است

تفاهم نامه همکاری بین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین  ودانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمینه اجتماعی


به گزارش دفتر رسانه و نهضت استادی بسیج قزوین ، تفاهم نامه همکاری بین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ودانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمینه اجتماعی  امضا شد . با توجه به پیچیدگی های روز افزون تحولات اجتماعی در عرصه جدید و لزوم رصد و پایش و آینده پژوهی تحولات اجتماعی کشور و استان و تحقیق و پژوهش در مورد ریشه ها، علل و عوامل آسیبهای اجتماعی و نیز استفاده از ظرفیتهای استانی برای پرداختن به مسائل بومی در زمینه پژوهش و آموزش و مشاوره، این تفاهم همکاری بین سپاه استان و دانشگاه امام خمینی (ره) منعقد گردید.
-همکاری در زمینه هدایت پایان نامه های تحصیلات تکمیلی رشته های مرتبط با علوم اجتماعی به موضوعات آسیبهای اجتماعی بومی – محلی ، تشکیل گروه جهادی مشاوره از اساتید رشته¬های روانشناسی، فقه و حقوق، جامعه شناسی و ... جهت ارائه خدمات مشاوره¬ای به مردم در محله¬های کم برخوردار استان، فراهم نمودن امکان استفاده از پایان نامه¬ها و رساله¬های دکتری موجود، همکاری در زمینه تامین محتوا و مدرس جهت تربیت مشاوران اسلامی بومی ، همکاری و پشتیبانی از اجرای همایش ها و نشست های علمی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی از محورهای مهم این تفاهم نامه می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.