دو نفر از بسیج اساتید منتخب جشنواره علم وفناوری

استان قزوین قزوین
جشنواره جهادگران علم و فناوری در قزوین برگزار شد

دو نفر از بسیج اساتید منتخب جشنواره علم وفناوری

این جشنواره در واقع تجمیع سه جشنواره پویانمایی، ایده پردازی سربازان وظیفه و ایده های بخش دانشگاهی است که توسط شرکت های دانش بنیان و فناوری برگزار شده است. در این جشنواره ۱۶۷ اثر به دبیرخانه رسید و مورد داوری قرار گرفت و افراد منتخب معرفی شدند.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج قزوین در مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری در روز دوشنبه مورخ 16 اسفند ماه  با حضور حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور، فرمانده سپاه استان، روسای دانشگاه ها و جمعی از پژوهشگران، مخترعان و مبتکران در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار گردید .

در این جلسه   دو نفر از اساتید بسیجی ، حمیدرضا مشهدی "مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین  و عین الله کشاورز ترک به عنوان پژوهشگر برتر بسیج اساتید دانشگاه های استان قزوین معرفی شده و ازانان  تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است  این جشنواره در واقع تجمیع سه جشنواره پویانمایی، ایده پردازی سربازان وظیفه و ایده های بخش دانشگاهی است که توسط شرکت های دانش بنیان و فناوری برگزار شده است. در این جشنواره ۱۶۷ اثر به دبیرخانه رسید و مورد داوری قرار گرفت و افراد منتخب معرفی شدند.

مهمترین هدف جشنواره حمایت از کارها و ایده های نوین و شناسایی دستاوردهای مخترعان بسیجی است و منتخبان این جشنواره نیز درجشنواره ملی جهادگران علمی و فناوری کشور شرکت داده خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.