جانشین سازمان بسیج اساتید استان از کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بویین زهرابازدید کرد

استان قزوین قزوین
دیدار از کانون بسیج اساتید بوئین زهرا

جانشین سازمان بسیج اساتید استان از کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بویین زهرابازدید کرد

هدف این بازدید   در راستای حدیث معصوم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق دانست و خدا قوت به میزبانان و اعلام  برنامه ها و عملکرد و انتظارات سازمان  بسیج اساتید استان است .

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین جانشین سازمان بسیج اساتید استان قزوین روز گذشته با حضور در دانشگاه پیام نور بوئین زهرا از فعالیت ها و اقدامات کانون بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور بازدید بعمل آورد .

در این دیدار رجب زاده رئیس دانشگاه  ، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار  بیان داشت  شخصا در همه برنامه  های بسیج اساتید حضور خواهد داشت و از کمک ها متعدد در راستای اقدامات بسیج  دریغ نخواهدکرد.   

خاکی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نورضمن قدر دانی از حضور آقای جوادی شریف ،   گزارشی از فعالیت های کانون ارائه کرد .

جانشین سازمان بسیج اساتید استان هدف این بازدید را  در راستای حدیث معصوم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق دانست و ضمن تشکر و خدا قوت به میزبانان ،  برنامه ها و عملکرد و انتظارات سازمان  بسیج اساتید را اعلام و تشریح کرد  .

وی در ادامه از فعالیت های برخط سلسله مباحث عفاف و حجاب و جلسات حلقه صالحین به عنوان نمونه اقدامات حمایتی سازمان به منظور هم افزایی اساتیدیاد کرد .و بیان داشت سازمان از طرح ها و برنامه های همه کانون ها در جهت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و ارزش های جامعه استقبال خواهد کرد .

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.