آینده مقاومت در دستان فرزندان امام(ره) قرار دارد

استان قزوین قزوین
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در اختتامیه همایش مقاومت و آینده

آینده مقاومت در دستان فرزندان امام(ره) قرار دارد

فرمانده سپاه گفت : ما به جبهه مقاومت امیدواریم چون آن را با تکیه به راه سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی در آینده به دست خواهیم گرفت و این را از امام راحل آموختیم.

 

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین ، در روز پایانی   دومین همایش  " مقاومت و جهان آینده "  که به صورت جضوری و برخط به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،  از سوی دانشگاه بین المللی امام (ره) در صبح روز سه شنبه  برگزار شد. ،  فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: آینده محور مقاومت با تکیه بر راه و مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دستان فرزندان امام خمینی(ره) قرار دارد.

وی افزود: امام راحل قبل از پیروزی انقلاب، مساله اصلی خود را فلسطین می دانست و بعد از پیروزی نیز فلسطین دغدغه اصلی ایشان بود.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: فلسطین، مساله اصلی دنیای اسلام است و استکبار پاره قلب ما را گرفته و اشغال کرده است.

فرمانده سپاه گفت : ما به جبهه مقاومت امیدواریم چون آن را با تکیه به راه سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی در آینده به دست خواهیم گرفت و این را از امام راحل آموختیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)قزوین گفت: امروز جبهه مقاومت نیروی بی بدیلی چون حزب الله لبنان را دارد و فرماندهان آن با بهره گیری از جغرافیای وسیع، برای مقابله با استکبار تلاش می کنند.

سردار رفیعی  آتانی گفت: دست بوس رزمندگان فلسطینی هستیم، ما سپهبد شهید سلیمانی را برای عزت بنیان اسلام فدا کردیم و در کنار همدیگر هستیم و جغرافیای ما گسستنی نیست.

وی افزود: امام راحل گفت راه قدس از کربلا می گذرد و هم اکنون ۲۱ تیپ حشد الشعبی در عراق شکل گرفته که نتیجه این فکر است و از آنجا نیز به قدس می رویم.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: جبهه مقاومت امروز در سرتاسر جغرافیای وسیع منطقه مستقر است و دشمنان خیال خام تحقق اهداف خود را به گور خواهند برد.

در ادامه این مراسم پیکر شهید تازه تفحص شده باب الله داودی به همایش وارد شد که فضای مراسم را عطرآگین و معنوی کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.