تحقیق و پژوهش در حل مسائل و ارتقای خانواده ها تاکید می شود

استان قزوین قزوین
دیدار مدیر کل بانوان استانداری با مسئول اندیشکده سبک زندگی اسلامی ایرانی

تحقیق و پژوهش در حل مسائل و ارتقای خانواده ها تاکید می شود

مدیر کل بانوان استانداری با مسئول اندیشکده سبک زندگی اسلامی ایرانی دیدار و گفتگو کرد

.  
به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین  کبری علیخانی مدیر کل بانوان استانداری قزوین در  این دیدار  به اهمیت مسائل زنان و خانواده و ضرورت تحقیق و پژوهش در حل مسائل خانواده ها و ارتقائ سطح خانواده در استان قزوین تاکید کرد 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افزود :  همکاری های خوبی می تواند بین امور بانوان استانداری و اندیشکده  سبک زندگی برقرار شود .
نرگس انصاری مسئول اندیشکده سبک زندگی اسلامی ایرانی ضمن   تبریک انتصاب خانم علیخانی  ، به معرفی کارگرو ه ها ی اندیشکده پرداخت و افزود در حال حاضر چند کارگروه فعال داریم و در قسمت هایی نیاز به همکاری و مساعدت سازمان ها و  ارگان ها و نهادهای فعال در حوزه زن و خانواده هستیم . 
در پایان این دیدار که تعدادی از مسئولین کارگروه های اندیشکده و مسئول آن  با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین انحام شد مقرر شد همکاری و مشارکت در خصوص ارتقای تحکیم خانواده و مسائل زن و خانواده  صورت گیرد . و اندیشکده ظرفیت های خود را در اختیار امور بانوان وخانواده استانداری قرار دهد .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.