حضور چشمگیر دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه های استان قزوین در نماز جمعه

استان قزوین قزوین
به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو برگزار شد؛

حضور چشمگیر دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه های استان قزوین در نماز جمعه

به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه های استان با حضور در مصلی های نماز جمعه، همراه با مردم شهید پرور استان در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه شرکت کردند.

 

به گزارش دفتر نهضت ارتباطات و رسانه بسیج استادی  قزوین، هم زمان با سال روز ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و هم چنین به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های  استان ، جمع کثیری از دانشجویان با حضور در مسجد النبی (ص)، همراه با مردم شهیدپرور قزوین در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه این شهر شرکت کردند.

گفتنی است، تعدادی از این دانشجویان در قالب گروه های جهادی با حضور در نماز جمعه شهر قزوین با اندازه گیری قند خون و فشار خون و جمعی نیز در قالب خادم  به نمازگزاران خدمت کردند.

شایان ذکر است، در این روز عارف رجبی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به نمایندگی از تشکل های دانشجویی استان به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه مطالبی را ایراد کرد. هم چنین مهدی جوزی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که موفق به کسب قاری برتر در مسابقات ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور شده بود به عنوان قاری و موذن نماز جمعه این هفته شهر قزوین به اجرای برنامه پرداخت. هم چنین در پایان خطبه های نماز جمعه این شهر، گودرزوند مالمیر بیانیه دانشگاهیان استان را به مناسبت روز دانشجو قرائت کرد.

قابل ذکر است، پس از پایان مراسم  نماز جمعه این هفته شهر قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با حضور در غرفه های سلامت مستقر در مسجد النبی (ص) که به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور قزوین بر پا شده بود حضور یافته و از خدمات دانشجویان در این روز به نمازگزاران تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، هم زمان با شهر قزوین، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای تاکستان، بویین زهرا و شال نیز در نماز جمعه شهرهای خود حضور چشمگیری داشتند. دانشجو مجتبی کوهی در تاکستان و دانشجو عرفان ابراهیمی در بویین زهرا به ایراد سخنرانی قبل از خطبه ها پرداختند و حجت الاسلام و المسلمین میثم رمضانی، دانشجوی طلبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال نیز به عنوان قاری و موذن در نماز جمعه این شهر شال حضور فعال و موثری داشت.

               

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.