تلاش دشمن در حوزه فکری و نظری با همت اساتید بسیجی به خصوص اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان خنثی می شود.

استان قزوین قزوین
دکتر مردانی در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشگاه فرهنگیان در قزوین

تلاش دشمن در حوزه فکری و نظری با همت اساتید بسیجی به خصوص اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان خنثی می شود.

دکتر مردانی : نقش ویژه اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان در موضوع جهاد تربیتی که ابعاد آن شامل دانشگاه، آموزش و پرورش و خانواده می شود، تاکید کرد و از مسئولان بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان خواست تا این موضوع را در قالب یک قرارگاه پیگیری کنند.

 به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه استادی بسیج استان قزوین، گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنج شنبه و جمعه 4 و 5 آذر ماه 1400 به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار گردید در این نشست رئیس بسیج اساتید کشور ضمن اشاره به نقش مهم استان قزوین در دفاع مقدس و شهدای شاخص این استان در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم بیان کرد: تلاش دشمن در حوزه فکری و نظری با همت اساتید بسیجی به خصوص اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان خنثی می شود.

دکتر مردانی،  ضمن بیان بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری که در جمع نخبگان مطرح شده بود، یکی از وظایف مهم بسیج اساتید در دانشگاه فرهنگیان را پیگیری مطالبات و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه ها نام برد.

وی  همچنین بر نقش ویژه اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان در موضوع جهاد تربیتی که ابعاد آن شامل دانشگاه، آموزش و پرورش و خانواده می شود، تاکید کرد و از مسئولان بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان خواست تا این موضوع را در قالب یک قرارگاه پیگیری کنند.

این استاد دانشگاه  ضمن تشکر از فعالیت های بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی اندیشکده تعلیم و تربیت را گامی مهم برای تحقق تولید علم و حرکت مساله محور بین اساتید ذکر کرد.

در ادامه این جلسه، دکتر مردانی طی یک نشست صمیمی به سوالات اساتید بسیجی شرکت کننده در این گردهمایی پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.