بسیج نماد افتخار و موجب امیدواری برای آیندۀ درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی

استان قزوین قزوین
سازمان بسیج اساتید استان قزوین به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد

بسیج نماد افتخار و موجب امیدواری برای آیندۀ درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی

اکنون بسیج نهادی تناور، شاداب و بارور است که سهم خود را در سازماندهی و تدارک ظرفیت های علمی و منابع انسانی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی عزیز ایفا می کند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج  بیانیه‌ای صادر کرد متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن رحيم

فإن حزب الله هم الغالبون

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی : «جمهوری اسلامی به برکت تفکّر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.»

در آغاز چهل و دومین سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) برای تشکیل بسیح مستضعفین و با عبور از  " دو دهه فعالیت بسیج اساتید "  اکنون بسیج نهادی تناور، شاداب و بارور است که سهم خود را در سازماندهی و تدارک ظرفیت های علمی و منابع انسانی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی عزیز ایفا می کند.

اکنون بسیج نماد افتخار و موجب امیدواری برای آیندۀ درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسیر بسیجی دانشگاهی، راه بی پایان تولید، اشاعه و عمل به دانش است و طبعا درک مبانی انعکاس یافته در بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامیِ مقام معظم رهبری در اصول «علم و فناوری به عنوان موتور پیشران کشور» و « ما میتوانیم»  مأموریت های عملیاتی سترگ استادان و دانشجویان بسیجی در دهۀ پیش رو خواهد بود.

ما اساتید بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین ، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج بار دیگر با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدّظله‌العالی، تجدید بیعت نموده و با همه توان در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی با بهره مندی  از مبانی غنی اسلامی در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی،  از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و پاسدار  پرچم مقاومت، ایثار و ایستادگی که سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز علمدار آن است، هستیم .

                 ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا

                                          سازمان بسیج اساتید استان قزوین

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.