۱۳ آبان، روز بزرگ تاریخی و نقطه عطف حرکت استکبارستیزی در نهضت ا نقلاب اسلامی ایران است نقلاب اسلامی ایران است

استان قزوین قزوین
بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان، روز بزرگ تاریخی و نقطه عطف حرکت استکبارستیزی در نهضت ا نقلاب اسلامی ایران است نقلاب اسلامی ایران است

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، این روز بزرگ تاریخی را نقطه عطف حرکت استکبارستیزی در نهضت انقلاب اسلامی ایران قلمداد کردند.
یو

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین وبه نقل از سایت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر کرده ، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقایع و رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان” تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)”، به عنوان نماد استکبار ستیزی برای ملت عزیز ایران یادآور روزهای پرشور تبلور همدلی، وحدت و استقلال طلبی و همبستگی می باشد که در این روز  تجلی استکبارستیزی و مظهر مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر را بخوبی شاهد بودیم.

در این روز، حماسه ای به دست جوانان و سربازان حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد که ماهیت پلید رژیم استعماگر آمریکا و از سویی پایندی و همسویی جوانان این مرز و بوم را با ارزش های والای اسلام و انقلاب به جهانیان نشان داد و تاثیر و جایگاه این روز در تاریخ کشور بگونه ای است که حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نام نهادند. امروزه در صحنه کنونی نیز شاهد شیطنت ها و سیاست های خبیثانه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران هستیم و باید مردم و جوانان  کشور در این روزهای سخت و حساس با بصیرت و آگاهی بیشتر در صحنه سیاسی،علمی،فرهنگی و اجتماعی حضور یافته و همچنان حماسه آفرین باشند.

حفظ ثبات، آرامش، استقلال و کاهش وابستگی در منطقه و نقش کلیدی در دیپلماسی منطقه برای امنیت و  هوشیاری نسبت به دسیسه ها و دست اندازی های مکّارانه امپریالیسم برای متشنج ساختن خاورمیانه و اختلاف افکنی میان کشورهای مسلمان و همسایه  از جمله اموری است که ملت عزیز ایران باید به آن آگاهی و بصیرت کامل داشته باشند

همچنین توجه و عمل در راستای محورهای بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان و نقش دانشگاهها، محصلان و دانشجویان در شتاب به آهنگ توسعه علمی و فناوری ایران اسلامی از ضروری ترین امور عصر حاضر می باشد.

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، با اعلام  نفرت و انزجار از استکبار و همچنین میثاق مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه خود را از ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از حق و نهضت های آزادیخواهان جهان ابراز می‌کند.

 

سید ابوالحسن نائینی/رئیس دانشگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.