کسب رتبه اول کشور در حوزه فرهنگی و رتبه دوم در حوزه پژوهشی در ارزیابی سال 99

استان قزوین قزوین
افتخاری دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به دست آمد

کسب رتبه اول کشور در حوزه فرهنگی و رتبه دوم در حوزه پژوهشی در ارزیابی سال 99

در اولین دوره ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در قالب ۸ محور کلی و ۹۶ شاخص کلان، دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین موفق شد، در حوزه فعالیت های فرهنگی رتبه اول و در حوزه پژوهشی رتبه دوم را در بین استان های کشور به دست آورد.

 

به گزارش دفتر نهضت ارتباطات و رسانه استادی بسیج قزوین و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتر عنایت الله ملکی تبار، رییس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت : دانشگاه آزاد اسلامی  در راستای رسالت‌ها و وظایف قانونی خود، ارزیابی عملکرد واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۹ را به پایان رسانده و گزارش نهایی را منتشر نموده است.

وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد سال ۹۹، اولین دوره ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی است که فرایند آن از تابستان ۹۸ با مشارکت معاونت‌های مختلف دانشگاه و برخی اساتید محترم رشته مدیریت و صاحب نظران مربوطه برنامه ریزی شده بود.

دکتر ملکی تبار یادآور شد: اولین دوره ارزیابی عملکرد سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت و استقبال زیاد دانشگاهیان همراه بود که در قالب ۸ محور کلی و ۹۶ شاخص کلان انجام گرفت و شاخص های ارزیابی به گونه ای بود که بتواند تمام فعالیت های مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی را شامل شده و از جنس شاخص های بروندادی باشد؛ به طوری که قادر باشد خروجی های عملکردی را مستقیماً مورد سنجش قرار دهد.

شایان ذکر است؛ در ارزیابی محورهای ۸ گانه، در محور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌قزوین رتبه اول را در بین دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به دست آورد و استان های لرستان، خوزستان، قم و واحد نجف‌آباد در رده های بعدی قرار گرفتند. در محور پژوهشی نیز استان خراسان رضوی رتبه برتر را کسب کرد و دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین موفق شد رتبه دوم کشوری را به دست آورد. استان های سمنان، اصفهان و واحد نجف آباد نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شدند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.