تدابیر و سیاست های برنامه ای سازمان مطرح گردید

استان قزوین قزوین
در اولین سفر استانی رییس سازمان بسیج اساتید کشوربه قزوین

تدابیر و سیاست های برنامه ای سازمان مطرح گردید

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به فرصت ایجاد شده در انتخابات سیزدهم اظهار امیدواری کرد؛ دولت منتخب مردمی بتواند مقدمه دولت اسلامی مدنظر رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم و الگوی پیشرفت  باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین   جلسه شورای هماهنگی و مرکزی بسیج اساتید استان با موضوع تدابیر و سیاست های برنامه ای سازمان ،  در روز جاری  در سالن جلسات بسیج  برگزار شد. ابتدا مسوول بسیج اساتید استان مهدی نجاتی   ضمن معرفی اعضای حاضر در نشست گزارش کوتاهی از فعالیت های بسیچ اساتید در زمان انتخابات و پس از ان ارائه کرد .

 در ادامه محمدرضا مردانی ضمن اشاره به لطف الهی  در تشکیل شجره طیبه بسیج و حضورموثر ان در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های مهم کشور  بیان داشت در حوزه گفتمانی از ابتدای تشکیل بسیج  بحث ولایت  و رهبری ، در چارچوب نظام بوده است لیکن در شکل سازمانی و روش تفاوت هایی به اقتضای شرایط داشته است .کمک  بسیج به صورت مشخص  تا کنون به قوای سه گانه نبوده  است  ممکن است  شرایط نداشته و یا اینکه تمرکز در این قسمت نبوده است .

 

در ادامه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به فرصت ایجاد شده در انتخابات سیزدهم اظهار امیدواری کرد؛ دولت منتخب مردمی بتواند مقدمه دولت اسلامی مدنظر رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم و الگوی پیشرفت  باشد.

وی افزود: هرگونه کمک به دولت سیزدهم در راستای بیانیه گام دوم و تحقق دولت اسلامی است .

مردانی بیان داشت : به تعبیر رهبر انقلاب دانشگاه  موتور محرک و پیشران است ،   کار ما تربیت در کنار تعلیم است پاسخگویی به شبهات دانشجویان همان رسالت معلمی است . جایگاه بسیج اساتید با نقشی که در این نظام آموزشی می‌تواند ایفا کند، جایگاه ویژه‌ای است. استادان بسیجی که به تعبیری ،  امامت اقشاربسیج  را بر عهده دارند دو نقش عمده را باید ایفا کنند؛  یکی نقش آفرینی عمومی است که در آن بسیج استادان مانند سایر اقشار در صحنه‌ها و عرصه‌های معرفتی و معنوی و بصیرتی به صیانت از انقلاب می‌پردازد و به تبع دانش و بینشی که نسبت به سایر اقشار دارد، این قشر نقش  و وظیفه ویژه‌ای دارا است. و دیگری نقش آفرینی تخصصی بر اساس مهارت‌ و گرایش تخصصی است که می‌تواند برای کشور ودولت  جایگاه ممتازی محسوب شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: نهضت استادی بسیج کمک به تحقق شعارهای دولت در گام دوم انقلاب و تحول در حوزه حکمرانی را در دستور کار خود قرار داده است . وداعیه کمک به آموزش عالی برای برون رفت از شرایط فعلی در راس  مسائل است .

وی در ادامه بیانات خود به نقش آفرینی بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: نهضت استادی بسیج باید در وسط میدان باشد و ظرفیت‌های با ارزش خود را برای حل مشکلات جامعه مصروف سازد .

گفتنی است در ادامه این نشست، اساتید به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های بسیج اساتید در استان قزوین  پرداختند.و دکتر مردانی ضمن تشکر از ارائه نظرات بیان داشت ظرفیت های بسیج قزوین از بدو انقلاب ارزشمند و قوی بوده است . انتهای پیام /

 

 

.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.