دعوت تمام‌قد اساتید نخبه دانشگاه‌های قزوین از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

استان قزوین قزوین
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت تمام‌قد اساتید نخبه دانشگاه‌های قزوین از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات


تعدادی از اساتید نخبه دانشگاه‌های استان قزوین با درجه علمی "استاد تمام"، ضمن تقدیر از ملت غیور همیشه در صحنه، از مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

 

به  گزارش دفتر  رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)  قزوین، تعدادی از اساتید دانشگاه‌های استان قزوین با درجه "استاد تمام"، با صدور بیانیه‌ای، از مردم، جهت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کردند.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم
محضر مردم  شریف و انقلابی و آزاده استان قزوین


بی­گمان نظام جمهوری اسلامی زاییدة تلاش یکایک شما غیورمردان و شیرزنانی است که همواره جان و مال و حتی فرزندان خود را برای ایجاد و بقای انقلاب تقدیم اسلام عزیز و میهن مقدس خود کرده‌­اید.


کیست که نداند پیشرفت­های کشور ایران نیز مرهون حمایت­های شماست؛ چنانکه در سایة این ایثارگری­های مخلصانه، شکیبایی­های بی­مانند و پشتیبانی­‌های بی‌­دریغ­تان از فرزندان خود در دانشگاه‌­ها بوده است که پیشرفت‌­های مختلف علمی در علوم پزشکی، علوم انسانی و پایه، علوم فنی و مهندسی چون هوا و فضا، نانو، صنایع دفاعی، صنایع بزرگ و مادر چون صنایع پتروشیمی و کسب جایگاه رفیع منطقه‌­ای و جهانی ایران رقم خورده است.

مطمئنیم که نیک می‌­دانید امنیت هر کشوری به میزان یکپارچگی و پشتیبانی آن ملت از رهبران آن وابسته است؛ رویکردی که در طول این چهل و اندی سال همواره با حضور کم­‌نظیرتان در عرصه‌­های مختلف تحقق یافته و مانع دست اندازی اجانب اهریمن­خو به حریم ایران عزیز شده است؛ اما گویا این بار دشمنان قسم خورده شما با سیطرة امپراتوری رسانه‌­ای و انبوه اخبار دروغ و راهبرد فریب و تخریب و افترا این اتحاد ملی را هدف قرار داده‌­اند.

برماست که آگاه باشیم و با مشارکت حداکثری خود مانع تحقق خواسته­‌های شیطانی منافقان و دشمن صهیونیسم و امریکای جنایتکار شویم. از این رو، ما استاد تمام‌­های دانشگاه‌های استان قزوین با یادکرد خطر پیش­رو، از شما ملت شریف ایران بویژه مردم شهید پرور قزوین برای مشارکت حداکثری در این رزمایش مردم سالاری دعوت می‌­کنیم، باشد با رأی خویش پاسدار حریم اسلام و مرزهای میهن و ادامه ­دهندة راه پاک شهدای والامقام ایران اسلامی چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی باشیم.
.    دکتر اصغر کشت کار
2.    دکتر سید علی قاسم‌زاده
3.    دکتر علی آبکار
4.    دکتر مرتضی موسی خانی
5.    دکتر محمدرضا خانلری
6.    دکتر طیب کاکاوند
7.    دکتر محمدرضا خان محمدی 
8.    دکتر داود رستمی
9.    دکتر یوسف گرجی مهلبانی
10.    دکتر جعفر احمدی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.