مردم همواره پای نظام بودند و دهه به دهه فتنه‌ها را شکست دادند

استان قزوین قزوین
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصاحبه بااستاد بسیجی در باره  آرمان‌های انقلاب

مردم همواره پای نظام بودند و دهه به دهه فتنه‌ها را شکست دادند

نوریان با بیان اینکه دو قطب نور و ظلمت در فرآیند انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: الله و توحید قطب نور و طاغوت نیز قطب ظلمت و تاریکی است به همین سبب وقتی نگاه ما توحید محور باشد؛ حرکت ما نیز از تاریکی‌ها به سمت نور انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین   به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصاحبه باعضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی در باره  آرمان‌های انقلاب صورت گرفت .در این گفتگو آمده است :

جمهوری اسلامی ایران، نظامی توحیدی است

اگر بخواهیم تعبیر ادبی نویی داشته باشیم که با جغرافیای سیاسی منطقه تا حدودی سازگاری داشته باشد می‌توانیم بگوییم که جمهوری اسلامی هلالی برای اعتلای کلمه الله است.

مهدی نوریان  افزود : متاسفانه دشمنان انقلاب آرم میان پرچم جمهوری اسلامی ایران را علامتی هندویی قلمداد کرده‌اند حال آنکه این آرم، هلالی برای اعتلای کلمه الله است و نشان می‌دهد که این نظام نگاهی به سوی الله و توحید محور دارد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی(ره) عنوان کرد: همه افرادی که در این نظام مقدس فعالیت کرده و پایبند به آرمان‌های انقلاب هستند باید نگاه توحیدی داشته باشند.

نوریان با بیان اینکه دو قطب نور و ظلمت در فرآیند انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: الله و توحید قطب نور و طاغوت نیز قطب ظلمت و تاریکی است به همین سبب وقتی نگاه ما توحید محور باشد؛ حرکت ما نیز از تاریکی‌ها به سمت نور انجام خواهد شد.

وی افزود: تمامی حوادث، رفتارها و کنشگری‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در همین راستا دیده شده و تفسیر شود زیرا هر چه به این شعار نزدیک باشیم به ماهیت حرکت انقلاب نزدیک‌تر می‌شویم.

نگاه برخی مسئولان نسبت به منویات مقام معظم رهبری زوایه دارد

نوریان عنوان کرد: وصیتنامه امام خمینی (ره) بیانگر این است که از مردم خود راضی بودند زیرا در وصیت‌نامه ایشان به وفور آمده که شما از مردم صدر اسلام بهتر هستید.

وی افزود: این سخنان نشان می‌دهد که مردم از آرمان‌ها فاصله نگرفته بودند و اختلافات تعمیق نشده بود این در حالی است که در دوران مقام معظم رهبری نیز این رضایت تا حدود زیادی وجود دارد اما شاید بروز و ظهور این رضایت برای سیاسیون چندان نمود نداشته باشد.

این استاد دانشگاه گفت: مردم همواره پای نظام بودند و دهه به دهه فتنه‌ها را شکست دادند و همواره نیز به ندای امامین انقلاب لبیک گفتند اما مسئولان همچون مردم نبودند.

نوریان عنوان کرد: برخی از رسانه‌های معاند به دنبال این هستند که نشان دهند مردم از نظام فاصله گرفتند در حالی که وقتی سخنرانی مقام معظم رهبری را در خصوص مجلس انقلابی مشاهده می‌کنیم ایشان به صراحت می‌فرمایند مردم پای انقلاب ایستادند زیرا مردم به صورت گسترده در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دولتی با شعار میانه‌روی و مشی اعتدال روی کار می‌آید بعد اعتدال را طوری تعریف می‌کند که با مفاهیم قرآنی ناسازگار است، این گمان در افراد ایجاد می‌شود که شایذ مسئولان دولت با نگاه رهبری فاصله گرفته‌اند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.