افول و فروپاشي نظام های استکباری در منظرگاه و دیدگان جوامع بشری قابل مشاهده است

استان قزوین قزوین
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

افول و فروپاشي نظام های استکباری در منظرگاه و دیدگان جوامع بشری قابل مشاهده است

بسیج اساتيد* دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تحقق گام دوم انقلاب را مستمرا ً تحت عنایت و هدایت الهی، مداقه در منویات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و بصیرت افزایی در شناخت جریان تخریب، فتنه و نفوذ دانسته و دنبال می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین ، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیانیه ای  صادر کرد  . در این بیانیه آمده است : 

درست در زمانی باز تکریم و باز تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور شاهد و شاکریم که دیگر برای ناکامی و ناکارآمدی نظام لیبرال دموکراسی، نیازی به تحلیل و تعلیل چندانی نیست. 
مستندات عینی افول و فروپاشي نظام های استکباری در منظرگاه و دیدگان جوامع بشری قابل مشاهده است، در مهد دموکراسی، حکومت نظامی برقرار شده و جنایت مدعیان حقوق بشر و جامعه جهانی در تعدی به ساده ترین حقوق انسانی از جمله حق حیات، مستند و مشخص شده است.
در حالی پیروزی انقلاب شکوهمندمان را با غرور ملی و دینی خود جشن میگیریم که انقلاب اسلامی و انقلاب اسلام، مجاهدانه در برابر جنگ ترکیبی جبهه ی باطل ایستادگی کرده است، شهدای پر افتخار تقدیم نموده و برادرانه در کنار مظلومان جهان به دفاع از هویت انسانی و ایمانی پرداخته است. 
 *بسیج اساتيد* دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تحقق گام دوم انقلاب را مستمرا ً تحت عنایت و هدایت الهی، مداقه در منویات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و بصیرت افزایی در شناخت جریان تخریب، فتنه و نفوذ دانسته و دنبال می‌کند. 
امید که جامعه دانشگاهی هر چه در توان و توانایی و قدم و قلم خود دارند، خالصانه و متخصصانه نثار اهداف و غایات مقدس نظام جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی نمایند و به سهم‌ خود در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه ریزی و اقدام نمایند.
 و العاقبه للمتقین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.