گفتمان مقاومت، معادلات بین‌المللی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

استان قزوین قزوین
دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل :

گفتمان مقاومت، معادلات بین‌المللی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل گفت: فاصله بین آرمان‌ها و واقعیت‌ها را می‌توان در بستر مقاومت به یکدیگر نزدیک کرد، و الگویی بزرگ در سطح منطقه با فرماندهی شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت ایجاد و در این بین از فاصله آرمان‌ها با واقعیت به شدت کاست .

 به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید قزوین حسین محمدی، دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل نیز در این همایش گفت: باور داریم که گفتمان مقاومت در آینده جهان تاثیر به سزایی داشته و می‌تواند مناسبات آینده و معادلات بین‌المللی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: گفتمان مقاومت نه تنها یک کنش منفعل و بی‌اثر نیست بلکه کنشی فعال، اثرگذار و پیش رونده است و در صورت طراحی گفتمان بر مبنای عقلانیت دینی می‌توان معادلات و تدابیر نظام سلطه را در منطقه و در سطح بین‌الملل دستخوش تغییر و تحول کرد.

محمدی با بیان اینکه فاصله بین آرمان‌ها و واقعیت‌ها را می‌توان در بستر مقاومت به یکدیگر نزدیک کرد، گفت: الگویی بزرگ در سطح منطقه با فرماندهی شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت ایجاد و در این بین از فاصله آرمان‌ها با واقعیت به شدت کاسته شد.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل خاطرنشان کرد: این الگو می‌تواند به سبب تحرک آفرینی، اثربخشی و مولفه‌های جذابی که در قلب خود جای داده برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه نمونه الگوی کارآمد به شمار آید.

محمدی با بیان اینکه هدف از برپایی این همایش تبیین جایگاه گفتمان مقاومت به عنوان یک کنش فعال در آینده جهان و تغییر نظم کنونی حاکم بر آن، تبیین ابعاد گوناگون شهادت سردار سلیمانی با تاکید بر نقش انسجام بخش این شهید در عرصه داخلی و بین‌المللی و تحلیل و بررسی جبهه مقاومت در دوران بعد از شهادت سردار سلیمانی و مولفه‌های آینده‌نگرانه این شهید والامقام برای تثبیت جبهه مقاومت است، تشریح کرد: همچنین تبیین جایگاه گفتمان مقاومت در شکل‌گیری جبهه مقاومت با فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه و اثرات آن، بررسی راهکارهای چگونگی تعمیم اندیشه مقاومت به سایر عرصه‌های مدیریتی به ویژه عرصه فرهنگ، اقتصاد و دیپلماسی با تاکید بر مولفه‌ها و راهکارها و تبیین مولفه‌های شخصیتی شهید سلیمانی به عنوان فرمانده مقاومت و زمینه سازی برای استخراج الگوی مدیریتی این شهید و تعمیم آن به عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی از دیگر اهداف برپایی این همایش خوانده می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.