شهید سلیمانی قدرت استکبار جهانی را بسیار ضعیف و شکست ‌پذیر می‌خواند.

استان قزوین قزوین
در همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل

شهید سلیمانی قدرت استکبار جهانی را بسیار ضعیف و شکست ‌پذیر می‌خواند.

قائم‌مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر۴۱ ثارالله کرمان گفت: این شهید بزرگوار غصه مردم ستم دیده را می‌خورد و تمام تلاش خود را برای آزادسازی آنها از شر دشمنان انجام می‌داد.

 

به گزارش  روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین سردار غلامرضا کرمی‌ قائم‌مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله کرمان در دومین شب از همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل که شامگاه دیشب به صورت برخط  و در بستر فضای مجازی برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی قدرت استکبار جهانی را بسیار ضعیف و شکست ‌پذیر می‌خواند.

کرمی با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی پیرو محض اوامر ولی فقیه بود عنوان کرد: این سردار بزرگ با تمام وجود به ولایت فقیه اعتقاد داشت و از منویات مقام معظم رهبری به دقت پیروی می‌کرد.

قائم‌مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله کرمان تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی خود مکتبی بزرگ به شمار می‌رود و بهتر است با شناخت سیره زندگی او، ویژگی‌های شخصیتی این شهید والا مقام را در خود پرورش دهیم چراکه در این صورت با ادامه یافتن راه شهید سلیمانی، به ظهور منجی عالم بشیریت نزدیک‌تر خواهیم شد

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهید سلیمانی تا دوره نوجوانی در محیطی کوهستانی و عشایری زندگی می‌کرد و به همین سبب این فضا بر روحیه این شهید اثر گذاشت و موجب بروز روحیه شجاعت، مردم‌داری و سخت‌کوشی در او شد.

 قائم‌مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله کرمان تصریح کرد: شخصیتی که با چنین تجربه‌ گسترده‌ای پیش آمده و در سه دهه از زندگی خود تحت امر فرمانده کل قوا قرار داشته قطعا باید دارای روحیه‌ای بسیار قوی و ذهنی حکیمانه باشد.

کرمی با بیان اینکه شخصیت بزرگ سردار سلیمانی مثال‌زدنی بوده و باید از آن درس گرفت عنوان کرد: سردار سلیمانی با تمام توان در مقابل کفار و داعش که جریانی ضد بشری بودند، مبارزه می‌کرد این در حالی است که در عین حال نیز نگاهی رحیم و مهربان به مردم داشت.

قائم‌مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله کرمان با بیان اینکه این شهید والا مقام سعه صدر، وسعت دید و محبت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار غصه مردم ستم دیده را می‌خورد و تمام تلاش خود را برای آزادسازی آنها از شر دشمنان انجام می‌داد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.