گروه‌های مقاومت ‌آمریکا را از عراق بیرون می‌ کنند‌

استان قزوین قزوین
در  همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل

گروه‌های مقاومت ‌آمریکا را از عراق بیرون می‌ کنند‌

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق گفت: هر چند تا کنون جبهه مقاومت، سیلی‌های متعددی را بر پیکره استکبار جهانی وارد آورده اما هنوز انتقام خون شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گرفته نشده و خروج امریکایی‌ها از منطقه، انتقام سخت خواهد بود

 به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین سید مجتبی حیدری، در همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده؛ کنش‌گری فعال یا منفعل که شامگاه دیشب به صورت وبینار و در بستر فضای مجازی برگزار شد اظهار داشت: نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه تمامی گروه‌های مقاومت به دنبال گرفتن انتقام سخت هستند.

وی افزود: عراقی‌ها بیش‌تر از ایرانیان خواستار انتقام از قاتلین شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس هستند زیرا این عمل ددمنشانه در خاک عراق رخ داده و افراد بزرگی در پی این اقدام دشمنان به شهادت رسیده‌اند.

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق خاطرنشان کرد: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس امروز تبدیل به یک خواسته جهانی شده و همه دنیا در پی گرفتن انتقام از قاتلین این دو شهید بزرگوار هستند.

حیدری با بیان اینکه خروج امریکایی‌ها از منطقه همان انتقام سخت است تصریح کرد: تا کنون اقدامات قانونی توسط پارلمان عراق انجام شده زیرا با تصویب قانونی خواستار خروج امریکایی‌ها از عراق هستند و حکومت عراق را ملزم به عمل به انجام این قانون کرده‌اند

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق با اشاره به اینکه از سوی دیگر گروه‌های مقاومت نیز با حملات خود، قطعا موجب خروج امریکایی‌ها از عراق می‌شوند ادامه داد: امریکایی‌ها به صورت دقیق از توان محور مقاومت آگاهی دارند چراکه پیش از این بارها مورد حمله جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اگر امریکایی‌ها در محاسبات خود می‌دانستند که پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، ایران با 11 موشک عین الاسد را مورد حمله قرار داده و تجمعات مختلفی در اقصی نقاط دنیا رخ می‌دهد قطعا اقدام به شهادت این سردار نمی‌کردند.

حیدری تصریح کرد: حمله به قرارگاه عین‌الاسد بسیار برای امریکایی‌ها سخت و نفس‌گیر بود، اما خروج کامل امریکایی‌ها از منطقه، قطعا انتقام اصلی ایران در پی شهادت سردار سلیمانی خواهد بود اما سیلی‌های محکم ایران به استبکار جهانی همچنان ادامه دارد.

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق گفت: امریکایی‌ها هرگز تصور نمی‌کردند چنین تشییع جنازه با شکوهی در ایران و عراق برپا شود چرا که در تلاش بودند برخی از اغتشاشگران را در قالب مردم عراق به دنیا معرفی کنند اما نه تنها با راهپیمایی‌های عظیمی مواجه شدند بلکه حتی پس از شهادت سردار سلیمانی در امریکا نیز علیه دولت ترامپ تظاهرات و راهپیمایی‌های بزرگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز عراق به قدرت بالایی در دفاع از خود دست یافته خاطرنشان کرد: عراقی‌ها می‌گویند وجود سفارتخانه‌ای با حضور چند ده هزار نفر نیروی نظامی امریکایی معقول نیست و قطعا در صورت عدم خروج نیروها از عراق حملات متعددی انجام خواهد گرفت.

ایران الگوی جبهه مقاومت است

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق گفت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن پس از هر یک قدمی که جمهوری اسلامی برداشته یک توطئه برای متوقف کردن انقلاب انجام داده است.

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ به ایران یکی از همین توطئه‌های بزرگ به شمار می‌رود زیرا دشمنان تلاش می‌کردند تا با تهدید نظامی انقلاب را تضعیف نمایند، افزود: شاید این جنگ در ظاهر تهدید بود اما در واقع تبدیل به فرصت شد و همین امر یکی از مهم‌ترین مولفه‌های صدور انقلاب خوانده می‌شود.  

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق با بیان اینکه ملت‌های دیگر با تبعیت از ایران اسلامی گروه‌های مقاومت علیه استکبار را تشکیل دادند، افزود: پس از حمله رژیم صهیونیستی؛ حزب الله ایجاد و وقتی امریکایی‌ها به عراق حمله کردند، گروه‌های مبارزی همچون حشد‌الشعبی تشکیل شد، به همین سبب می‌توان گفت که امروز حلقه‌های یک زنجیره در حال پدیدار شدن است.

حیدری خاطرنشان کرد: دشمن پس از اینکه فهمید نمی‌تواند با جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی مقابله کند و همچنین درک کرده بود که این سردار بزرگ قدرت پوشالی امریکا را به جهانیان معرفی کرده، تصمیم گرفت که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت برساند.

جو بایدن از نظر سیاست کلی هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد

حیدری تصریح کرد: پس از ماجرای شهادت سردار سلیمانی، جو بایدن در توییتی اظهار خوشحالی کرد اما با این حال برخی‌ها هنوز تصور می‌کنند این عمل ددمنشانه تنها نتیجه دولت ترامپ است.

وی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند جو بایدن در سیاست کلی تفاوت زیادی با ترامپ دارد اما این در حالی است که تنها تاکتیک سیاسی آنها با یکدیگر متفاوت است.

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق افزود: جو بایدن در ابتدا نرمش نشان می‌دهد تا اعتماد را جلب کند اما قطعا با گذر زمان چهره خود را نشان خواهد داد این در حالی است که دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران دست از ‌آرمان‌های خود بر نمی‌دارد و قطعا پیروزی نصیب محور مقاومت خواهد شد.  

 ایران اسلامی هر صدای بلندی را با صدای بلندتر پاسخ می‌دهد

حیدری خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها برنامه‌ریزی‌های 20 ساله داشتند اما سردار سلیمانی نقشه‌های شوم آنان را برملا کرده و پوشالی بودن قدرت استکبار را به جهانیان معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها پس از حملاتی که از سوی جبهه مقاومت صورت گرفته از ترس به خود می‌لرزیدند گفت: امریکا می‌داند اگر به جمهوری اسلامی ایران پاسخ دهد، ایران اسلامی هر صدای بلندی را با صدای بلندتر پاسخ خواهد داد این درحالی است که عراقی‌ها نیز به قدرت بالایی در پاسخگویی به حملات نظامی دست یافته‌اند.

حیدری در پایان با اشاره به اینکه پیش از این برخی از نخست وزیران در عراق تلاش می‌کردند تا با به دست آوردن رای و حمایت امریکایی‌ها به قدرت رسیده و یا قدرت خود را حفظ کنند، افزود: نخست وزیر موقت عراق تصور می‌کند می‌تواند با سیاست حمایت امریکایی‌ها به پیروزی در انتخابات آینده دست یابد اما این در حالی است که اعتماد به امریکایی‌ها چیزی جز ناکامی را به دنبال نخواهد داشت.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.