شهادت هنر مردان رشید و پاکباخته ایران اسلامی است

استان قزوین قزوین
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین در ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده

شهادت هنر مردان رشید و پاکباخته ایران اسلامی است

اقدام تروریستی عناصر زبون و تحت انقیاد شیطان بزرگ در به شهادت رساندن چهره خدوم و صادق عرصه جهش علمی ،نشانه مسیر درست و نورانی طلایه داران پیشرفت و بالندگی این مرز و بوم به است .

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان قزوین، در پی ترور شهید محسن فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران، بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین دمنتشر شد .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ.
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.
 شهادت هنر مردان رشید و پاکباخته ایران اسلامی است که با نثار خون پا کشان شجره طیبه نهضت انبیایی امام روح الله (ره) را در کوران حوادث پرشمار تناور می سازند و اقدام تروریستی عناصر زبون و تحت انقیاد شیطان بزرگ در به شهادت رساندن چهره خدوم و صادق عرصه جهش علمی ،نشانه مسیر درست و نورانی طلایه داران پیشرفت و بالندگی این مرز و بوم به شمار می رود. ترور ناجوانمردانه دانشمند پرتوان صنعت هسته ای کشورمان شهید فخری زاده بدست عناصر پلید و فرومایه صهیونیسم بین الملل موجب تالم وتاثر فراوان ملت شریف ایران اسلامی گردید.
کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و عرض تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه این دانشمند نخبه  به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده شهید، مردم شریف ایران و جامعه علمی و دانشگاهی و دانشمندان هسته‌ای كشور و بازماندگان آن شهید بزرگوار، خواستار اقدامات عاجل مسئولین در شناسایی، محاکمه و مجازات عاملین، مباشرین و معاونين این جنایات بزرگ است.
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.