ایران نماد جلوه مقاومت در سراسر دنیاست.

استان قزوین قزوین
 بيانيه بسيج اساتيد  دانشگاه فرهنگیان قزوین به مناسبت سيزده آبان

ایران نماد جلوه مقاومت در سراسر دنیاست.

سیزدهم آبان ماه نه فقط یک روز ملی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است بلکه نمادی از ظلم ستیزی و آزادی خواهی در جهان می‌باشد.

 بيانيه بسيج اساتيد  دانشگاه فرهنگیان قزوین به مناسبت سيزده آبان
به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین ؛متن بیانیه بدین شرح است:

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
ملت ایران حتی یک لحظه میدان مبارزه با استکبار را ترک نخواهد کرد. سیزدهم آبان ماه نه فقط یک روز ملی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است بلکه نمادی از ظلم ستیزی و آزادی خواهی در جهان می‌باشد. ایران سرافراز در تاریخی چند هزارساله همواره با غرور زیسته است و  صفحات تاریخ پر است از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم ایران است.  امروز هم رئیس جمهور امریکا به جای درس گرفتن از اسلاف خود همان روش نخ نمای شکست خورده سال‌های پیش حاکمان ایالات متحده را در برخورد با ایران اسلامی در پیش گرفته است. طومار بلند دشمنی‌های امریکا با ملت غیور ایران اسلامی تاریخی چندین ده ساله دارد و در این دشمنی آشکار، امریکا هیچ گاه تنها نبوده است و استکبار جهانی در یک کلام مقاومت ملت بزرگ ایران را در برابر مطامع مادی خود هیچگاه برنتابیده است. امروز جهان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمی‌تواند در همان تقسیم بندی‌های قبلی خود ابرقدرت‌ها را جای دهد.  
امروز و پس از گذشت چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب، درخت تنومندی شده که ریشه‌های آن در اعماق جان‌های مردم خاورمیانه دویده است و صدای آزادی خواهی ملت ایران به گوش مردمان سایر کشور‌ها نیز رسیده است. امروز مقاومت در برابر استکبار جهانی به آرزوی بسیاری از ملت‌ها تبدیل شده در حالیکه ایران عزیز جلوه این مقاومت در سراسر دنیاست.

دانشگاه فرهنگیان قزوین ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) ملت شریف ایران را به گرامیداشت این روز الهی در سراسر کشور با فریاد خاموش نشدنی مرگ بر آمریکا دعوت می‌نماید.
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.