هر چقدر مشارکت در انتخابات بالا رود و پشتوانه مردمی تقویت گردد

استان قزوین قزوین
یاد داشت استاد بسیجی سید حسن مهدیخانی سروجهانی

هر چقدر مشارکت در انتخابات بالا رود و پشتوانه مردمی تقویت گردد

مشارکت در انتخابات برابر است با تضمین امنیت کشور، توسعه تجارت خارجی، ایجاد آرامش و آسایش در زندگی مردم، تقویت همبستگی ملی و در یک کلام ایران مقتدر و قوی در برابر قدرت های استکباری جهان.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج  قزوین ، استاد بسیجی سید حسن مهدیخانی سروجهانی ، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یاد داشتی در خصوص مشارکت حداکثری تدوین نموده است . 

 در متن این یاد داشت آمده است : 

باسمه تعالی 

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» 

انقلاب اسلامی ایران در شرایط شکل گرفت که در تقابل و جنگ تاریخی بین شرق و غرب، غرب توانسته بود با تکیه بر قدرت صنعت و تکنولوژی بر شرق فائق آید. مهمترین آرمان و هدف انقلاب اسلامی دادخواهی از مستضعفین و ملت های ستم دیده است که مانع بزرگی برای قدرت های استکباری محسوب می شود؛ بنابراین غرب از ابتدای انقلاب اسلامی همواره برای زمین گیر کردن آن تلاش نموده است. اما انقلاب اسلامی به قدرت ایمان و پشتوانه مردمی نه تنها روی پای خود ایستاده، بلکه به رغم مشکلات فراوانی که پیش روی داشته توانسته است به موفقیت های زیادی دست یابد؛ به ویژه در بیداری ملت های ستم کشیده که از آن با عنوان محور مقاومت یاد می شود، تاثیرگذاری عمیق دارد که این مسئله برای غرب خطر بزرگی محسوب می شود. امروزه غرب با تکیه بر قدرت رسانه ای خود وارد نبرد با انقلاب اسلامی شده و سلب اعتماد مردم به انقلاب اسلامی را بیش از پیش دنبال می کند تا به ظن خود از این رهگذر بتواند انقلاب اسلامی را تضعیف نماید. 

اینکه شرکت در انتخابات در زندگی مردم تاثیری ندارد، از جمله القائاتی است که غرب و رسانه های وابسته به آن دنبال می کنند؛ اما آنچه تجربه نشان داده، هر وقت مشارکت پایین آمده، غرب فشارهای خود، از جمله تحریم ها را بیشتر کرده است. هر چند با اقدامات جهادی تا حدودی این تحریم ها خنثی شده است، اما به طور مستقیم در زندگی مردم تاثیر گذاشته و حتی در تهیه مواد دارویی و خوراکی مشکل ایجاد کرده است. 

هر چقدر مشارکت در انتخابات بالا رود و پشتوانه مردمی تقویت گردد، جمهوری اسلامی ایران می تواند تهدیدات خارجی و داخلی به ویژه از نظر امنیتی را برطرف سازد و زمینه تبادلات تجارت خارجی و فعالیت های اقتصادی داخلی را سامان و توسعه دهد که بالطبع تاثیر آن در زندگی آحاد مردم دیده خواهد شد. بنابراین مشارکت در انتخابات برابر است با تضمین امنیت کشور، توسعه تجارت خارجی، ایجاد آرامش و آسایش در زندگی مردم، تقویت همبستگی ملی و در یک کلام ایران مقتدر و قوی در برابر قدرت های استکباری جهان. 

سید حسن مهدیخانی سروجهانی 

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.