اغتشاسات امروز سناریوی از پیش تعیین شده از سوی مخالفان جمهوری اسلامی است

استان قزوین قزوین
گفتگو با استاد بسیجی طاهره عظیمیان

اغتشاسات امروز سناریوی از پیش تعیین شده از سوی مخالفان جمهوری اسلامی است

تببین و روشنگری ، راه ندازی سریع شبکه ملی اطلاعات، هدایت فرهنگی جوانان ، شناخت آموزه های درست فرهنگی، تقویت مهارتهای اخلاقی، ترویج احترام به ارزش های جامعه، از وظایف ما است .

 

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قزوین استاد بسیجی  طاهره عظیمیان مدرس دانشگاه در تحلیل وقایع اخیر کشور در گفت‌وگو با این دفتر و رهته نامه ولایت قزوین  اظهار داشت : این اغتشاسات سناریوی از پیش تعیین شده از سوی مخالفان  جمهوری اسلامی، سلطنت طلبها و گروههای پژواک از درون و بیرون کشور است. همانطور که می دانیم اکنون «هژمونی» آمریکا درحال شکسته شدن است و آمریکا عامل شکست این هژمونی را ایران می داند و معتقد است ایران اسلامی موجب اعتراضات علیه نظام سلطه آنها در جهان شده است.

او تصریح می کند: آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل در حال تلاش علیه ایران هستند و برای براندازی نظام ما بسیار هزینه می کنند؛ موضوع حجاب هم برای آنها ابزار و بهانه است همه می دانیم که هیچ جای دنیا، بدون پوشش نیستند و هر کشوری برای پوشش مردم خود قانون دارد.

این مدرش دانشگاه اضافه می کند: درجامعه مدنی و زیست انسانی هرفردی نمی تواند همان گونه که می خواهد زندگی کند و باید از  قوانین تبعیت کند در ایران  نیز موی سر زنان برای پوشاندن توصیه شده است و باید از این قانون پیروی شود؛ ولی شاهد هستیم در کشور ما حجاب واقعی پیاده سازی نمی شود این نیز درحالی است که در قوانین ما موضوع حجاب مطرح شده است   ارزشمند هم هست.  ، شاني از شئون انسانی است

عظیمیان درباره اعتراضات ایجاد شده می گوید: متاسفانه فضای مجازی این افراد را برای براندازی نظام و شبکه سازی متحد می کند که تا کنون هم موفق نبوده است چون امت حزب الله با آنها همراه نشده اند.

او وقایع اخیر کشور را اغتشاش عنوان و اضافه می کند: اعتراض کشتار و تخریب ندارد وقتی حضور مردم درخیابان با به آتش کشیدن اتوبوس، آمبولانس، بانک، آدم کشی و فجایع جبران ناپذیر همراه باشد به طور حتم اغتشاش می باشد. اعتراض ارزشمند است؛ اما اغتشاش آلوده کردن محیط و برهم زدن امنیت است.

با تببین و روشنگری می توان درجامعه آرامش ایجاد کرد

این استاد بسیجی  درباره حضور زنان و دختران در مطالبه گری ایجاد شده در جامعه بیان می کند: متاسفانه فضاهای رسانه ای زنان و جوانان را ابزار قرار داده است و آنها را به بهانه های مختلف چون پوشش و حقوق زن به عرصه آورده اند درحالیکه در ایران حقوق زنان به خوبی بهاء داده شده است. من معتد هستیم آن اندک زنانی که  با این اغتشاشات همراهی می کنند معیارهای آنها ارزشی و انسانی نیست.

 عظیمیان با شاره به اینکه با تببین و روشنگری می توان درجامعه آرامش ایجاد کرد؛ می افزاید: هنگامیکه بیانبه ها و صحبتهای تحریک آمیز مطرح می شود جوانان که هیجان در آنها بیشتر است زودتر به جمع معترضان روی می آورند در حالی که راه حل مشکلات، فریاد زدن نیست.

او اضافه می کند: راه ندازی سریع شبکه ملی اطلاعات، هدایت فرهنگی جوانان شناخت آموزه های درست فرهنگی، تقویت مهارتهای اخلاقی، ترویج احترام به ارزش های جامعه، همچنین با تهیه و پخش نمایشها، فیلم ها و انیمیشن های اخلاقی می توان در جامعه آگاهی بخشی ایجاد کرد تا جوانان و نوجوانان ما به درک درست برسند و از حضور در صف اغتشاشات دوری کنند.

این مدرس دانشگاه همچنین با تاکید براینکه باید برای در جامعه برای سایر شهروندان جذابیتهایی ایجاد شود تا از گرایش به غرب فاصله بگیرند و هویت ملی ما ارتقاءیابد؛ می افزاید: کشورهای غربی به سرود ملی خود به خوبی اهمیت می دهند؛ ولی جوانان ما یاد نگرفته اند که سرود ملی در واقع هویت ملی است و توجه به آن ضرورت دارد.

 

 

 

لباس پوشيدن، شاني از شئون انسان است . نوع پوششي است كه حدود شرعي پوشش در آن رعايت شده باشد. با خودنمايي و جلب نظر نامحرمان همراه نباشد بر اين اساس حجاب از مرحله پوشش فردي به حوزه رفتار اجتماعي معنا پيدا مي كند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.