با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم به پیشرفت های شایانی دست یابیم.

استان قزوین قزوین
اختتامیه همایش بین المللی "مقاومت و جهان آینده"

با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم به پیشرفت های شایانی دست یابیم.

بی‌گمان گفتمان مقاومت رمز ماندگاری ملتی است که می‌کوشد با اتحاد کلمه و تمسک به ریسمان الهی بر هویت ملی خود پای فشارد و از عزت و اعتبار خویش در بستر حوادث گوناگون تاریخی حفظ و حراست نمایند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین  اختتامیه همایش بین المللی "مقاومت و جهان آینده" با حضور سردار سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله(ع)، سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین و جمعی از دانشجویان غیرایرانی در سالن آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.  

  حسین محمدی دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده، کنش‌گری فعال یا منفعل نیز در پایان این مراسم اظهار داشت: بی‌گمان گفتمان مقاومت رمز ماندگاری ملتی است که می‌کوشد با اتحاد کلمه و تمسک به ریسمان الهی بر هویت ملی خود پای فشارد و از عزت و اعتبار خویش در بستر حوادث گوناگون تاریخی حفظ و حراست نمایند.

وی افزود: ایران اسلامی به ویژه از طلیعه آزادی خود در 22 بهمن سال 57 به رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره)، با نیروی فکری و عملی جوانان پارسا و بلندای همت زنان و مردان مومن انقلابی و همچنین با همت دانشمندان و دانشگاهیان و درخشش قهرمانان بی‌ادعای خود چونان شهدای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین سرداران کم‌نظیر چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی مسیر تعالی خویش را می‌پیماید.

محمدی عنوان کرد: این پیشرفت‌ها اگر رهنمون های حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری وجود نداشت هرگز به دست نمی‌آمد این در حالی است که با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم به پیشرفت های شایانی دست یابیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده، کنش‌گری فعال یا منفعل خاطرنشان کرد: با پیروی از ولایت فقیه در برابر استکبار و امپریالیسم به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و خود را همچنان پناهگاه مستضعفان جهان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه به حرمت و عظمت خون پاک شهدایی چون قاسم سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها ذره‌ای از مسیر روشن و قدسی خود عقب ننشسته و همچنان چشم بر افق‌های ناگشوده پیش‌رو داریم، عنوان کرد: با الهام از مکتب شهید سلیمانی و به همت جوانان مومن و انقلابی فعال و خستگی‌ناپذیر برای دستیابی به رفیع ترین قله های عزت و شرف در همه حوزه‌های انسانی اخلاقی علمی و تکنولوژی گام برداشته و در جهت تمدن سازی و بنا سازی آرمانشهر ایرانی اسلامی تلاش می‌کنیم تا نقش تاریخی خود را در تحقق مدینه فاضله آخرالزمانی در سایه‌سار ظهور مهدی موعود عجل الله ایفا کنیم.

در این مراسم علاوه بر حضوراساتید و دانشجویان در سالن همایش بیش از صد نفر بصورت بر خط از برنامه استفاده می کردند .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.