مقاومت تنها گزینه ملت‌های اسلامی است

استان قزوین قزوین
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان :

مقاومت تنها گزینه ملت‌های اسلامی است

سردار دقیقی گفت: هدف گیری پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به آمریکا بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام اصلی خون شهید حاج قاسم سلیمانی این است که آمریکا از منطقه خارج ش

 

به گزارش روابط عمومی  بسیج اساتید استان  قزوین، سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با اشاره به این که توسل به ائمه، سیره شهدا بوده و داشته های امروز ما از فاطمیه است بیان کرد: بسیج فاطمی است و بسیجیان منتقم ظلمی هستند که بر فاطمه وارد شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله آخر عملیات فتح خرمشهر، یگان ها، دیگر توان رزم نداشتند و بسیاری از نیروها به شهادت رسیده بودند، گفت: در آن لحظه های سخت که خرمشهر تقریبا در محاصره ما بود، وظیفه ما شکستن خط دشمن بود و دشمن با آمادگی در این جنگ حضور داشت و فاصله ما با دشمن بسیار کم بود و بنا بود که در ۹ دقیقه با افزایش آتش، دشمن را زمین گیر کنیم.

سردار دقیقی اظهار کرد: عملیات ما آغاز شد و پس از دوازده دقیقه، اعلام شد که مهمات ما رو به پایان است و هنوز خط شکسته نشده است. در شرایط بسیار سختی قرار داشتیم. به حضرت زهرا(س) متوسل شدیم. آتش شدید دشمن می بارید و برایمان سخت بود که نتوانستیم خط را بشکنیم. در همین زمان اعلام شد که خط شکست. پشت بی سیم شهید حجت اله کلهر، شکسته شدن خط را اعلام کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: عنایت فاطمی بود که موجب شکسته شدن خط شد و اینکه امام فرمود خدا خرمشهر را آزاد کرد یک حقیقت بزرگ بود چرا که هر عملیاتی که با رمز یا زهرا(س) شروع می شد، قطعا پیروز بود. اصل، موقعیت و ماهیت ما فاطمی است و در غیر این صورت هرگز پیروز میدان نخواهیم شد. خداوند کلیدهای خیر و برکت را با نام بلند یا زهرا(س) در دستان توانای امثال شهید حاج قاسم سلیمانی قرار می داد و رزمنده ای نیست که عنایت فاطمی را ندیده باشد.

وی با اشاره به شرایط موجود و موقعیت فعلی کشور افزود: زمانی تهدید ما در مرزهای ایران بود و امروز تهدید ما و خط مقدم و دشمن ما کجاست؟ روزی دشمن با ورود تانک های خود به داخل کشور، قصد دست اندازی به خاک میهن را داشت و باید دید ابعاد تهدید امروز بیشتر است یا در روزهای جنگ تحمیلی؟ و آیا قدرت دفاعی ما، در روزهای جنگ با امروز قابل قیاس است؟

سردار دقیقی تصریح کرد: امروز موشک های حزب اله با نشانه گرفتن مراکز اتمی اسرائیل، بزرگترین تهدید برای اسرائیل است و این اقتدار از نقطه صفر تا امروز است و در آخرین عملیات در منطقه قلمون ۶۰۰ از افراد داعش و گروهک های تکفیری را از این منطقه اخراج می کند و این یک قدرت بزرگ است. نقشه آمریکا بسیار خطرناک بود و بخشی از آن مربوط به ایران بود و اگر تحقق می یافت، ترامپ به عنوان قهرمان ملی تاریخ آمریکا ثبت می‌شد و امروز با اکثریت قاطع، صاحب کرسی ریاست جمهوری می‌شد.

Image removed.

وی اضافه کرد: این نقشه، معامله بزرگ قرن بود که بخشی از این عملیات مربوط به فلسطین، بخشی مربوط به لبنان و بخشی مربوط به منفعل کردن ایران بود. قصد دشمن این بود که با به شهادت رساندن حاج قاسم، در مقابل کوچکترین عکس العمل ایران، ۵۲ نقطه کشور را نشانه گیری کند و این یک فاجعه بود. شاید در طول دوران رهبری مقام معظم رهبری، این یکی از مهمترین تصمیمات ایشان بود. در صورتی که هیچ عکس العملی از سوی ما انجام نمی شد، امنیت و استقلال ایران از بین می رفت.

مشاور عالی سپاه کل عنوان کرد: باطل السحر این ماجرا، تصمیم مقام معظم رهبری بود. اگر این تصمیم شجاعانه مقام معظم رهبری برای هدف قرار دادن پایگاه امریکایی عین الاسد نبود اکنون ما دیگر استقلال و امنیت نداشتیم چراکه دشمن با یک نقشه حساب شده‌ به دنبال قهرمان جلوه دادن ترامپ در تاریخ امریکا بود که چگونه توانسته است ایران را مهار کند.

سردار دقیقی خاطرنشان کرد: دشمن غافل از این بود که در ایران یک مرجع و رهبر دینی، معنوی و شجاع در جایگاهی قرار گرفته است که دستور موشک‌باران پایگاه آمریکایی را صادر می‌کند. اقدامی که ۷۰ سال است کسی جرات انجام آن را نداشته است.

وی افزود: هدف گیری پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به آمریکا بود و به گفته مقام معظم رهبری انتقام اصلی خون شهید حاج قاسم سلیمانی این است که آمریکا از منطقه خارج شود. امروز باید شعار همه مومنین در سطح کشورهای منطقه این باشد.

این مسوول ارشد نظامی اظهار کرد: بسیاری از نخبگان ما در تشخیص اینکه مقاومت تنها گزینه ملت‌های اسلامی است، دچار مشکل هستند. گزینه ما مقاومت است که هزینه و سختی زیادی دارد. این مقاومت تا اخراج استکبار جهانی و ایادی آن از منطقه ادامه دارد و اقتدار کامل ما در کنار دریای مدیترانه گویای توان مقتدرانه ما در حفظ مرزهای کشور است.

سردار دقیقی گفت: خوشبختانه ملت‌های مسلمان هوشیار و آگاه شده اند و موج بیداری اسلامی دشمنان اسلام را مجبور کرده که نقاب از چهره بردارند و امروز عربستان که مدعی خادم‌العربین بود، دیگر جایگاه معنوی و شیوخیت نداشته باشد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.