اقتدار، قدرت نرم ، توانمندی نظامی و پیشرفت های علمی ایران عامل نگرانی هیات حاکمه آمریکا

استان قزوین قزوین
یاداشت مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین به مناسبت گرامیداشت 13 آبان

اقتدار، قدرت نرم ، توانمندی نظامی و پیشرفت های علمی ایران عامل نگرانی هیات حاکمه آمریکا

دشمنی و کینه ورزی آمریکا با اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران، باید تا زمانی که دشمنی¬ها ادامه دارد مورد بازخوانی و عبرت آموزی ملت¬ها قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین در یاداشت استادبسیجی دکتر مهدی نجاتی که به مناسبت  گرامیداشت 13 آبان نوشته شده است امده : 

حوادث مهمی که در 13 آبان در کشور ما رخ داد، در سرنوشت انقلاب اسلامی نقش بزرگ و سرنوشت سازی داشته است. تحولات سیاسی - اجتماعی 13 آبان ها  نقاط عطف مهمی در تاریخ ایران می¬باشد که هرکدام تحولی در تاریخ مبارزات ضد استکباری و ضد استبدادی مردم ایران به حساب می¬آید که باید به حکم قرآن و عقل آنها را بزرگ و گرامی داشت: « وذکرهم بایام الله » (ابراهیم/5)
دشمنی و کینه ورزی آمریکا با اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران، باید تا زمانی که دشمنی¬ها ادامه دارد مورد بازخوانی و عبرت آموزی ملت¬ها قرار گیرد و پیام ها و امیدهای تازه ایجاد شود که اگر روزی ملت ایران با عزمی راسخ در عرصۀ اقتدار، توانمندی نظامی و علمی توانست از سد غول آمریکا بگذرد و سرنوشت خود را رقم بزند، امروز نیز می¬توان در مقابل زیاده خواهی و زورگویی آنها ایستاد.
در آستانه 13 آبان 99 که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا می¬باشد باید تاکید شود که مواضع خصمانه آمریکا با ایران مختص یک جریان سیاسی نیست و آمد و رفت افراد هیچ تاثیری در سیاست حاکمان آنها ندارد، بلکه این خصومت سیاست سیستمی هیأت حاکمه آمریکا بوده و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی این دشمنی به دلیل ماهیت ایدئولوژیک انقلاب دایر بوده است.
آمریکایی ها همچنان با ملت ایران دشمنی می¬کنند و به دلیل نگرانی از توان و پیشرفت ایرانی¬ها پیگیر تحریم¬های نخ¬نما شده، ایجاد دوقطبی¬هایی مثل اقتصاد و معیشت و امنیت و آزادی و... هستند تا به سطح اختلاف¬ها و دوگانگی¬ها دامن بزنند و خطای محاسباتی در بین مسئولین کشور ایجاد نمایند.
بنابراین لازم است مطابق با راهبرد کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر متن صریح قرآن و دین مبین اسلام در برابر استکبار و عمال و عمله ظلم و ستم ایستادگی و مقاومت کرد و روحیه بیداری، هوشیاری و همبستگی و وحدت ملی را یکبار دیگر به کالبد جامعه اسلامی دمید و ابهت پوشالی و عنکبوتی آمریکا را در جهان درهم شکست.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.