در جنگ شناختی  باید کمک کنیم تا مردم دچار تحلیل غلط و خطای محاسباتی نشوند

استان قزوین قزوین

در جنگ شناختی  باید کمک کنیم تا مردم دچار تحلیل غلط و خطای محاسباتی نشوند

پیروزی و شکست ترامپ برای ما فرقی ندارد او و رقیبش برای ما چماق و هویج و چماق هستند .

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین روزگذشته  نشست سياسي با سخنراني اقای عبدالهي فر (كارشناس مسائل سياسي) در محیط اسکای روم برگزار شد                 

در این نشست ابتدا اقای نجاتی ضمن عرض تسلیت شهادت پیامبر مکرم اسلام و امام حسن مجتبی  علیه اسلام و امام رضا علیه الاف التهیه و ثنا ، شهدای خان طومار ، از توجه اساتید به برنامه های بسیج اساتید تشکر کردند . سپس اقای عبدالهي فرضمن تسلیت شهادت چانسوز پیامبر  ( ص ) و ال الله در اخر ماه صفردر باره مسائل سیاسی روز   بیان داشت اقدامات جبهه مقاومت فشار زیادی به دشمن وارد کرده است واتفاقات قره باغ و انچه الان رخ می دهد محصول اقدامات شتابزده  دولت امریکا است و قصد دارند نخبگان ما را به خطا بکشانند و ذهنیت و اعتقادات مردم ما را دستکاری کنند و باورها را به سمتی هدایت کنند که جنگ شناختی تفسیر می شود و این جنگی است که از سالها پیش روی ان سرمایه گذاری کردند . البته توجه داشته باشیم که نمی توانیم بگوییم تمام مسائل ما ریشه بیرونی دارد بعضی از چالش های پیش رو مثل افزایش دلار بالا رفتن عطش خریدمردم دست ساز است.

 در این جنگ شناختی اساتید و دلسوزان نظام و اسلام  باید کمک کنند تا مردم دچار تحلیل غلط نشوند دچار خطای محاسباتی نشوند و احساس نکنند کار از دست نظام خارج است و به توانایی های داخلی ایمان بیاورند و دشمن را در نقطه قوت نبینند .                          

ودر ادامه این  کارشناس سیاسی افزود : جنگ داخلی امریکای امروزه تا حدودی  همانند سال 88 ایران  شده است ترامپ ابتکار عمل را در دست گرفته و برای پیروزی در انتخابات تلاش می کند .البته پیروزی و شکست ترامپ برای ما فرقی ندارد انان چماق و هویج و چماق هستند .

در پایان اساتید سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند  و پاسخ های مناسب و اقناع کننده دریافت داشتند .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.