پویش بزرگ "اربعین خدمت"و اهدای جهیزیه به ۳۰۰ زوج نیازمند قزوینی

استان قزوین قزوین

پویش بزرگ "اربعین خدمت"و اهدای جهیزیه به ۳۰۰ زوج نیازمند قزوینی

سرهنگ مهدی صادق‌پور  درباره اقدامات بسیج سازندگی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محوریت مجمع جهادگران بسیج در سطح استان اقدام به راه‌اندازی پویش بزرگ اربعین خدمت کرده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در استانه اربعین حسینی گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت بحث پروتکل‌های بهداشتی بسیاری از کسانی که هر سال در پیاده روی اربعین شرکت می‌کردند امسال از شرکت در این اجتماع عظیم محروم شدند، پویش اربعین خدمت برای خدمت رسانی به نیازمندان راه‌اندازی شد.با جمع‌آوری کمک‌ها تعداد قابل توجهی جهیزیه خریداری شده و ۳۰۰ جهیزیه بعد از ماه صفر و در ایام ماه ربیع الاول به زوجین محروم و نیازمند اهدا خواهد شد که این زوجین قبلا شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در قالب پویش اربعین خدمت، بسته‌های لوازم التحریر آماده و توزیع خواهد شد که در این راستا به همت بسیج سازندگی ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در مهرماه سال جاری بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

سرهنگ مهدی صادق‌پور در ادامه گفت: با توجه به شرایط سخت کنونی به لحاظ اقتصادی، بنا شد که مجددا این پویش را ادامه دهیم و تعداد قابل توجهی لوازم التحریر خریداری شده و دانش‌‌آموزان نیازمند به کمک قرارگاه‌های شهرستانی توسط پایگاه‌های بسیج شناسایی شدند و در این هفته مجدد در قالب رزمایش مومنانه توزیع لوازم التحریر انجام می‌شود.

برگرفته از خبر اجتماعی صبح قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.