سبک مدیریت شهید حسن باقری در جنگ تحمیلی

استان قزوین قزوین

سبک مدیریت شهید حسن باقری در جنگ تحمیلی

حسن باقری بسیار دقیق بود و با اسرا صحبت می کرد و به انان ارامش می داد به روز ترین اطلاعات را از دشمن می گرفت و می گفت باید دشمن را بشناسیم و خودی را بفهمیم او شبکه های بی سیم عراقی ها را بیست و چهار ساعته رصد می کرد .

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین :   وبینار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدساین  برنامه از طریق فضای مجازی ودر محیط اسکای روم برگزار شد و اقای مهدی امیریان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب : دفاع مقدّس وسیله‌ای شد برای اینکه استعدادهای مکنون در انسانها، به شکل عجیبی بُروز کند مثلاً شهید حسن باقری بلاشک یک طرّاح جنگی است. کِی؟ در سال ۶۱؛ کِی وارد جنگ شده است؟ در سال۵۹
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهید حسن باقری افزود : حسن باقری جوان انقلابی است می داند کجا است همانجا رشد کرد روز اول کسی به او اعتماد نکرد وقتی فهمیدند که او جنگ و انقلاب را  درست و دقیق درک کرده و رفتار و ایده هایش دینی و انقلابی است بااین که  برای فرماندهی خیلی جوان بود لیکن فرمانده و مدیر شد .

امیریان گفت حسن باقری بسیار دقیق بود و با اسرا صحبت می کرد و به انان ارامش می داد به روز ترین اطلاعات را از دشمن می گرفت و می گفت باید دشمن را بشناسیم و خودی را بفهمیم او شبکه های بی سیم عراقی ها را بیست و چهار ساعته رصد می کرد . اگر میخواهیم در جنگ نرم دشمن پیروز شویم باید از مدل دفاع مقدس  پیروی کنیم و همانند باقری که در جنگ رشد کردند نیرو سازی کنیم .

در پایان این نشست مجازی  اساتید سوالات و نکته نظرات خود را مطرح کردند .

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.